nokia service 0
Geplaatst: 23 apr 2014, 22:25
Sinds 1994 ben ik trouwe klant van nokia.
Maar sinds overname microsoft trekt het op niks meer.
Je kan niet meer naar een servicepointcenter, ze mogen er niet meer aan werken.
Ik koop me februari 2014 een nieuwe 925.
week later scherm valt uit, aanmelden bij nokia ups komt ophalen om te herstellen bij arvato duitsland.
Week later krijg ik toestel terug hersteld, na 14 dagen terug hetzelfde probleem.
via chat een mike leren kennen, meneer blijkbaar hebt u pech maak alles klaar ik stuur deze namiddag nog ups langs om op te halen.
Week later krijg ik de gsm terug hersteld.
5 dagen later 11/04 terug hetzelfde probleem, terug mike ingeschakeld en ja hoor dezelfde dag ups langs om op te halen.
Afgelopen vrijdag een bericht via facebook, meneer we gaan het toestel niet meer repareren, u krijgt een nieuw toestel.
Vandaag komt ups lang enja een nieuw toestel met de nodige papieren nieuw imeinr enzo.
Maar de vreugde was van korte duur, ik weet niet wat het is met dat toestel maar als je aanlegd en je kijkt ernaar is het alsof er 2 glazen op elkaar gelegd zijn en dan in het water heeft gelegen zo lijk van die luchtbellekes.
Als je smste ist juist art deco stijl.
De vraag is wat kan ik nu nog doen, toen ik naar nederland belde was het een duitstalig iemand uiteindelijk iemand die engels sprak maar tkomt erop neer dat ik, nog eens eens moet opsturen,.
Heb hem gezegd dat ik gsm had om te gebruiken niet voor 3/4 van de tijd in een herstelpunt te liggen.
Maar sinds overname microsoft trekt het op niks meer.
Je kan niet meer naar een servicepointcenter, ze mogen er niet meer aan werken.
Ik koop me februari 2014 een nieuwe 925.
week later scherm valt uit, aanmelden bij nokia ups komt ophalen om te herstellen bij arvato duitsland.
Week later krijg ik toestel terug hersteld, na 14 dagen terug hetzelfde probleem.
via chat een mike leren kennen, meneer blijkbaar hebt u pech maak alles klaar ik stuur deze namiddag nog ups langs om op te halen.
Week later krijg ik de gsm terug hersteld.
5 dagen later 11/04 terug hetzelfde probleem, terug mike ingeschakeld en ja hoor dezelfde dag ups langs om op te halen.
Afgelopen vrijdag een bericht via facebook, meneer we gaan het toestel niet meer repareren, u krijgt een nieuw toestel.
Vandaag komt ups lang enja een nieuw toestel met de nodige papieren nieuw imeinr enzo.
Maar de vreugde was van korte duur, ik weet niet wat het is met dat toestel maar als je aanlegd en je kijkt ernaar is het alsof er 2 glazen op elkaar gelegd zijn en dan in het water heeft gelegen zo lijk van die luchtbellekes.
Als je smste ist juist art deco stijl.
De vraag is wat kan ik nu nog doen, toen ik naar nederland belde was het een duitstalig iemand uiteindelijk iemand die engels sprak maar tkomt erop neer dat ik, nog eens eens moet opsturen,.
Heb hem gezegd dat ik gsm had om te gebruiken niet voor 3/4 van de tijd in een herstelpunt te liggen.