Pagina 1 van 1

Activering Telenet (Telefonie)

Geplaatst: 22 maa 2014, 10:56
door texke
Goede morgen,

Sinds gisteren heb ik succesvol alles kunnen activeren, behalve de telefonie.
Internet ging vlot, TV ging vlot (was er al, maar vroeg toch nog te activeren).
Alles staat ook actief op Mijn Telenet, behalve de telefonie.
Mijn vaste telefonie
Je hebt geen vaste lijn van Telenet.


Het kan ook niet meer geactiveerd worden via de digibox en/of PC.
Nu is de handleiding voor het activeren van de telefonie via de telefoon als volgt (wellom gekend denk ik):
Je hebt gekozen voor een nieuw nummer
Dan kun je 7 op 7 en 24 uur op 24 je telefoonlijn in gebruik nemen. Dat doe je als volgt:
1 Neem de hoorn van de haak. Er wordt automatisch een verbinding gemaakt.
2 Doorloop de stappen van de ingebruikname.
3 Je kunt bellen met Telenet Telefonie

Helaas krijg ik dan te horen:
Beste klant, u kan uw telefoonlijn activeren vanaf <pijnlijke stilte> en dit op werkdagen tussen 8 en 17 uur.
Deze uren staan ook vermeld bij "Je hebt gekozen voor nummerbehoud", maar ik heb gekozen voor een nieuw nummer.

Heel toevallig iemand een ideetje wat het probleem kan zijn? Moet ik effectief wachten tot maandag en is de 24/7 vermelding in de handleiding "foutief", of,...?

Re: Activering Telenet (Telefonie)

Geplaatst: 22 maa 2014, 11:02
door ubremoved_539
Je kan altijd bellen ( :lol: ) met hun helpdesk op 015/66.66.66

Re: Activering Telenet (Telefonie)

Geplaatst: 22 maa 2014, 11:05
door texke
The irony :(