Van Belgacom Mobile (in pack) naar Scarlet Mobile
Geplaatst: 11 maa 2014, 16:43
Beste
Mijn moeder heeft vorige week donderdag Scarlet Hot besteld.
Gisteren simkaart ontvangen en gisteren rond 16.00 uur gebeld voor activatie.
Nu is ze nog niet overgeschakeld na 24u wat ik vreemd vind, omdat mijn vader van Mobistar naar Scarlet ging en die nummeroverdracht maar een paar uur duurde (ook online en via telefonische activatie van sim) en omdat Scarlet toch eigenlijk ook Proximus is.
Mijn moeder heeft tot op heden Proximus Easy+ 25 maar dit zit in een pack bij Belgacom. Bij de nummeroverdrachtformulieren kon zij "Belgacom" niet selecteren dus heeft ze voor "Proximus" gekozen met haar Belgacom klantnummer. Kan dit problemen geven? Of moet ik gewoon nog wat geduld hebben tot morgen?
Iemand ervaring mee?
Mijn moeder heeft vorige week donderdag Scarlet Hot besteld.
Gisteren simkaart ontvangen en gisteren rond 16.00 uur gebeld voor activatie.
Nu is ze nog niet overgeschakeld na 24u wat ik vreemd vind, omdat mijn vader van Mobistar naar Scarlet ging en die nummeroverdracht maar een paar uur duurde (ook online en via telefonische activatie van sim) en omdat Scarlet toch eigenlijk ook Proximus is.
Mijn moeder heeft tot op heden Proximus Easy+ 25 maar dit zit in een pack bij Belgacom. Bij de nummeroverdrachtformulieren kon zij "Belgacom" niet selecteren dus heeft ze voor "Proximus" gekozen met haar Belgacom klantnummer. Kan dit problemen geven? Of moet ik gewoon nog wat geduld hebben tot morgen?
Iemand ervaring mee?