Pagina 1 van 1
Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?
Geplaatst: 06 maa 2014, 17:14
door philippe1965
Ik vind geen informatie meer op de site van Scarlet over de comfortdiensten voor telefonie?
Ik heb nog geen telefonie van Scarlet en kan dus ook niet gaan kijken op "mijn diesten" > "opties".
Kan iemand posten welke diensten inbegrepen zijn, en welke betalend aan welke prijs?
Ik vond dit op de support paginas maar kan niet zien of die actuele informatie is.
Nummerweergave (1.02 euro/maand)
Geheim nummer
Oproepblokkering (1.02 euro/maand (activatiekost: 2.5 euro) voor oproepblokkering naar mobiele & internationale nummers)
Oproepdoorschakeling (Betalend tarief voor iedere doorgeschakelde oproep)
Signaal 2de oproep
Voicemail
Re: Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?
Geplaatst: 06 maa 2014, 17:20
door LoewieKatorz
Heb je al contact opgenomen met Scarlet?
[
Post made via mobile device ]
Re: Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?
Geplaatst: 06 maa 2014, 17:34
door philippe1965
Nog niet telefonisch. De vraag per email gestuurd, maar dat duurt wel even. En chat is er niet meer ...
EDP geeft deze informatie netjes op z'n web site. Scarlet deed dat vroeger ook, maar nu niet meer. De concurrentie is moordend vermoed ik?
Re: Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?
Geplaatst: 06 maa 2014, 21:29
door LoewieKatorz
"Meer info of bestellen? Bel gratis naar 0800 84 000"
Re: Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?
Geplaatst: 20 maa 2014, 12:53
door philippe1965
13 dagen later antwoordt Scarlet per mail met het volgende:
Scarlet biedt meerdere comfortdiensten aan, er zit er echter geen een standaard inbegrepen in uw abonnement.
U vindt de prijzen van onze comfortdiensten op deze pagina http://www.scarlet.be/nl/internet/internet-telefonie/ onder het tabblad Tarieven.
Veel wijzer wordt je daar niet van. Die bladzijde had ik natuurlijk al lang gezien, maar daar staat geen enkele informatie over de comfortdiensten zoals nummerweergave, geheim nummer, oproepblokkering, oproepdoorschakeling, signaal 2de oproep, voicemail.
Mocht iemand reeds klant zijn van Scarlet telefonie, en mocht die op zijn/haar pagina Mijn Scarlet > Mijn Abonnement onder Mijn Producten > Toon alle opties meer informatie hierover hebben, kan die dat hier dan posten?
Ik probeer de vraag nog eens te stellen aan Scarlet, maar dat kan nog even duren.
Re: Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?
Geplaatst: 20 maa 2014, 14:22
door DIBO
Dit zijn alle opties die ik krijg bij vaste telefonie met Scarlet One
Code: Selecteer alles
Beperking van oproepen naar 0906 en 0907-nummers Geen meerprijs
Beperking van oproepen voor belspellen Geen meerprijs
Beperking van oproepen naar 090x-nummers Geen meerprijs
Beperking van oproepen naar internationale nummers 1.02 euro/maand (activatie:2.5 euro)
Geheim nummer Geen meerprijs
Beperking van oproepen naar mobiele nummers 1.02 euro/maand (activatie:2.5 euro)
Voice Mail Geen meerprijs
Gratis bellen in de piekuren 5.0 euro/maand
Nationaal bellen, vast naar mobile 10.0 euro/maand
Nationaal bellen, vast naar mobiel tijdens de daluren 5.0 euro/maand
Internationaal bellen, vast naar vast tijdens de daluren 5.0 euro/maand
Nummerweergave 1.02 euro/maand (activatie:2.5 euro)
Re: Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?
Geplaatst: 02 apr 2014, 10:45
door philippe1965
Dank aan DIBO.
Vandaag kreeg ik ook antwoord van Scarlet (nogmaals 13 dagen later - ze zijn consistent).
------------------------------------------------------
Beste klant,
Ons antwoord op onderstaande vraag is:
We hebben uw bericht in goede orde ontvangen.
Nummerweergave: 1,02 euro per maand
Geheim nummer: Gratis
Oproepbeperking: (1.02 euro/maand (activatiekost: 2.5 euro) voor oproepblokkering naar mobiele & internationale nummers)
Oproepdoorschakeling: (Betalend tarief voor iedere doorgeschakelde oproep)
Signaal 2e oproep: Gratis
Voicemail: Gratis
U dient deze opties te activeren via mijn.scarlet.be
Re: Informatie over Scarlet Comfortdiensten telefonie?
Geplaatst: 02 apr 2014, 11:15
door FunkStar
Héél vervelend dat de chat support er niet meer is, geen idee waarom...
Ik had een mailtje verzonden op 06/01 en op 13/01 een weekje later antwoord.
Voor iets administratief kan dat nog door de beugel maar indien je echt een technisch probleem had...
PS: Op 30/01 dan het leuke mailtje ontvangen:
Geachte XXX,
Hierbij bevestigen wij u dat u een terugbetaling van € 268.54 gaat
ontvangen op volgend rekeningnummer XXXX
Met vriendelijke groeten,
De Scarlet Helpdesk
Ging trouwens over een 2de decoder bij mijn ouders die jarenlang is gefactureerd die er nooit is geweest (was vervanging van defect toestel die als extra decoder was toegevoegd)