Pagina 1 van 1
3StarsNet ervaringen
Geplaatst: 20 feb 2014, 19:51
door jorgo
Wie van jullie heeft ervaring met deze Belgische provider?
Zeer interessante tarieven naar mobiel:
Code: Selecteer alles
VoIP tarieven van3StarsNet
(21% BTW incl.)
Piek uren Dal uren
Naar Proximus 0,0258 € 0,0258 €
Naar Mobistar 0,0258 € 0,0258 €
Naar Base 0,0258 € 0,0258 €
Ik 'ken' ze al enkele jaren, maar ben er nooit klant geweest. Wat ik me van vroeger herinner is dat ze wel ok waren, maar nu lees ik er al lange tijd niets meer over.
Re: 3StarsNet ervaringen
Geplaatst: 20 feb 2014, 20:08
door jos123
Hier 11 lijnen, werkt perfect!
[
Post made via mobile device ]
Re: 3StarsNet ervaringen
Geplaatst: 20 feb 2014, 20:16
door Astralon
Hier een paar 20-tal lijnen, allemaal in een professionele omgeving.
Geen problemen (knock on wood).
Re: 3StarsNet ervaringen
Geplaatst: 20 feb 2014, 23:00
door krisken
Op mn werk gebruiken ze deze ook, en zijn ze erg tevreden van!
Re: 3StarsNet ervaringen
Geplaatst: 21 feb 2014, 10:27
door exop
Communicatie verloopt soms stroef. Geen tot late reactie op mails.
Re: 3StarsNet ervaringen
Geplaatst: 21 feb 2014, 10:46
door Jack Daniels
Hier op het werk ook 8 uitgaande lijnen van 3starsnet (inkomend verloopt nog via Belgacom). Uiterst tevreden van.
Re: 3StarsNet ervaringen
Geplaatst: 21 feb 2014, 11:07
door Slevin
Ik gebruik 3StarsNet reeds 4 jaar voor mijn lijn thuis, werkt perfect.
Heb hun reeds 2 keer gecontacteerd:
- voor de SIP instellingen van mijn softphone, duidelijk antwoord op gekregen.
- omdat ik een mail gekregen had dat ik mijn abbonement moest vernieuwen, terwijl ik het dat jaar reeds gedaan had. Mailtje gestuurd en is zonder problemen opgelost geweest.
Re: 3StarsNet ervaringen
Geplaatst: 21 feb 2014, 11:16
door AgentVortex
Al drie jaar tevreden klant, heb één lijntje, 03 nummer ...
Communicatie met facturatie en/of technische dienst verloopt soms traag maar is altijd wel vriendelijk en correct.