Pagina 1 van 1

Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 19 feb 2014, 13:33
door cptKangaroo
De optie om de Scarlet helpdesk te contacteren via chat is nu helemaal verdwenen van de Scarlet site. Sinds november stond er nog deze boodschap:
Chat support

Door de vele vragen die we momenteel ontvangen, is het onmogelijk om je snel te woord te staan via chat. Je kan daarom tijdelijk niet met ons chatten. Je kan ons nu echter wel van 9 u. tot 21 u. bereiken per telefoon.
Jammer want via chat was men blijkbaar toch tot directere hulp bereid dan via mail (2 weken wachten op een "bel ons" antwoordmail is niet leuk).

Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 19 feb 2014, 14:44
door laroyj
je kan toch telefoneren, en dat vind ik (persoonlijk) nog altijd veel directer..is niet helemaal gratis, maarja...

Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 19 feb 2014, 15:28
door cod2k
update:

ik wou net eens navragen of mijn lijn verhoogd kon worden.
(nu 8d 30/2 met vdsltool : 420m/ max 43d/9u... dus enkel 17a 40/6 zou haalbaar zijn als dit aanbod bestaat)

de enige (nl) optie die je nu krijgt bij het opbellen van scarlet (0800 84000) is
1> je is nog geen klant...
2> je is klant en wenst een bijkomstige dienst
3> je hebt een technische vraag

bij optie 3 krijg je de melding dat je naar "scarlet.be/klant" moet gaan om daar de chat (doh?) te gebruiken en hierna wordt de lijn verbroken.

what a f**king joke !

Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 19 feb 2014, 16:44
door Devilzown
080084000 is sales.
022752727 is helpdesk

Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 19 feb 2014, 16:59
door on4bam
Ik gebruik (bij EDPnet) ook liever chat. Zo kan je achteraf het chatgesprek nog eens nalezen en mocht er een probleem zijn heb je "iets in handen" bij "dat heb ik niet gezegd" of "dat hebben we niet beloofd".

Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 21 feb 2014, 01:49
door dragonflo
Mochten ze ook effectief de telefoon opnemen bij de helpdesk, dat zou wel aangenaam zijn. Bij de sales afdeling geen probleem. Op minder dan 2 minuten ben je daar binnen.



Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 21 feb 2014, 14:30
door sideshow
Ik heb 2 weken geleden een email gestuurd - nog steeds geen antwoord.
Bellen op het 02 nummer - tja daar neemt niemand meer op ....

Ik betaal voor VDSL2 en kan sedert vorige week nog downloaden aan 7Mbps ....

Het enige dat wel zeer vlot verloopt op dit moment is hun facturatie...

Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 21 feb 2014, 14:32
door on4bam
sideshow schreef:Ik betaal voor VDSL2 en kan sedert vorige week nog downloaden aan 7Mbps ....
Vectoring actief?

Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 21 feb 2014, 14:43
door sideshow
Niet echt een idee - als ik thuiskom kijk ik wel eens in de settings van hun "doos", maar de laatste keer dat ik ernaar toe surfte, zag ik naast een lelijke/onduidelijke interface alvast niet veel mogelijkheid tot instellingen aanpassen

Re: Helpdesk chat opgedoekt?

Geplaatst: 28 apr 2014, 18:56
door cptKangaroo
De chat optie is terug aanwezig op de Scarlet site, maar blijkbaar alleen voor administratieve vragen:
Chat met ons

Voor een vraag over je rekening of factuur, of een andere administratieve vraag kan je ons ook contacteren via chat. Onze medewerkers zijn via chat bereikbaar van maandag tot en met vrijdag, van 10u00 tot 16u30 (zaterdag, zon- en feestdagen gesloten).