Pagina 1 van 1

Hoe lang duurt een antwoord op een ticket bij EDPnet?

Geplaatst: 22 jan 2014, 20:35
door on4bam
Hi,

Vrijdag17/01 om 14:52 heb ik bij EDPnet een ticket geopend en op dit ogenblik staat de status nog steeds op "ToDo" dus nog steeds ongelezen. Ik kan moeilijk aannemen dat ze daar nog nieuwjaar aan't vieren zijn Na drie dagen niet eens respons dat het ticket gezien is lijkt mij niet direct klantvriendelijk.

Re: Hoe lang duurt een antwoord op een ticket bij EDPnet?

Geplaatst: 23 jan 2014, 14:02
door petrol242
Het is inderdaad heel raar. Meestal krijg ik na een paar uur al antwoord. Heb je het ticket al eens terug geopend ? Eventueel even een live chat sessie starten ?

Re: Hoe lang duurt een antwoord op een ticket bij EDPnet?

Geplaatst: 23 jan 2014, 16:12
door on4bam
Ondertussen een "antwoord" na even "porren" op Twitter. Helaas maar een half antwoord.

Concreet. Ik zou i.p.v. mijn discoverylijn telefonie van EDPnet nemen.
Ik krijg nu antwoord dat dat €10/maand is. OK dat staat op de website.
Ik vraag of men telefonie kan laten ingaan op dezelfde dag als mijn internetabo (zelfde facturatiedatum). Geen antwoord.

Re: Hoe lang duurt een antwoord op een ticket bij EDPnet?

Geplaatst: 23 jan 2014, 16:30
door krisken
Uit ervaring kan ik je zeggen dat ze alles op één factuur krijgt steeds. Dus je krijgt éénmaal een aparte factuur (pro rata)

Re: Hoe lang duurt een antwoord op een ticket bij EDPnet?

Geplaatst: 23 jan 2014, 17:15
door on4bam
OK, ik zie wel wat ze antwoorden. Daarna mogen ze het nr porteren.
PS. Weer betere info op UB dan rechtstreeks van de bron. Tijd dat de providers UB eens serieus gaan sponsoren 8)

Re: Hoe lang duurt een antwoord op een ticket bij EDPnet?

Geplaatst: 24 jan 2014, 17:21
door on4bam
Vanmorgen om 8:11 was mijn ticket al beantwoord en na een reply van mij is de nummerportering ook al in gang gezet.. Het gaat vooruit, het gaat ontzettend goed vooruit :banana:
Ik hoop dat ze nu andere tickets niet te lang laten wachten omdat ze het mijne zo vlug behandelen, dat was ook niet de bedoeling natuurlijk. Ieder op zijn beurt is goed genoeg :-)