Pagina 1 van 1
de lijn is bezet
Geplaatst: 29 dec 2013, 20:34
door tommekentom
iemand problemen momenteel met weepee voip? als ik probeer uit te bellen krijg ik altijd de melding dat de lijn bezet is en dit probleem doet zich voor op alle accounts
Re: de lijn is bezet
Geplaatst: 29 dec 2013, 21:07
door MarkDM
Mijn Weepee account werkt nog. Je hebt toch toevallig geen nieuwe sip-telefoon of ATA? Want dat is een ander verhaal bij Weepee.
Re: de lijn is bezet
Geplaatst: 29 dec 2013, 21:12
door tommekentom
Ik heb niks nieuw. Wel zijn er meerdere accounts hier actief (callcenter-functie). Zouden er misschien teveel verbindingen komen vanop het zelfde ip-adres ofzo?
Re: de lijn is bezet
Geplaatst: 29 dec 2013, 21:59
door MarkDM
Als je kan opgebeld worden is je registratie ok. In dat geval eens die idiote 'User agent reset' doen. Misschien vinden zij wel dat er iets veranderd is bij jou.
't Is maar een tip hé.
Re: de lijn is bezet
Geplaatst: 29 dec 2013, 22:22
door tommekentom
Neen, niks gaat, zowel inbound als outbound niet. Het is wel zo dat er bij ons meer dan 100 accounts zijn, dus ik denk dat het probleem zich daar ergens moet voordoen dat de server de ip blocked ofzo
Re: de lijn is bezet
Geplaatst: 03 jan 2014, 17:16
door tommekentom
pfff nog steeds niet opgelost en hun klantendienst is zogoed al onbereikbaar
Re: de lijn is bezet
Geplaatst: 07 jan 2014, 15:16
door Luc@s
Hey TommekenTom,
heb je zicht op welke sip response code je terugkrijgt van weepee ? is het daadwerkelijk een 486, of iets anders ?
groeten
L.
Re: de lijn is bezet
Geplaatst: 15 jan 2014, 23:52
door tommekentom
Luc@s schreef:Hey TommekenTom,
heb je zicht op welke sip response code je terugkrijgt van weepee ? is het daadwerkelijk een 486, of iets anders ?
groeten
L.
Geen idee waar ik dit moet kunnen zien
[
Post made via mobile device ]