Van expressNet naar Whoppa toch kosten
Geplaatst: 22 dec 2013, 16:56
Ik had het kunnen weten, ze flikken het me toch ! en niet één keer.
Ergens begin dec. bel ik de klantendienst omdat ik via de gezinsbond blijkbaar 1.25 Euro korting krijg op FreePhone Europe.
Wat men er niet bij verteld is dat ik echter eerst van FreePhone (19.39 E/maand) naar FreePhone Europe (20.50 E/maand) verander. Van die 1.25 schiet er dus nog maar 0.15 E over ... haha daar hebben ze me dus een eerste keer.
De persoon v/d klantendienst zegt vervolgens dat ik bijkomend nog 5 Euro kan besparen door naar Whoppa over te schakelen (we hebben al bijna 10 jaar een ExpressNet abo) en dat het sneller zal gaan als ik een nieuwe modem installeer (gratis af te halen jawel ). Ik zeg wel 5 keer ja-maar, enkel als ik een lagere factuur zal krijgen ga ik akkoord, en even veel keer bevestigd de klantendienst.
Vorige week krijg ik dan men eerste factuur, en wat blijkt ... 23 Euro eenmalige bijkomende kosten staan prominent te blinken bovenaan de factuur. Verdomme, shit en ander gevloek ontsnappen me. Na wat gereken, blijkt dat TN vanop het moment dat je verandert tot je volgende afrekeningstermijn, je de nieuwe abokosten laat betalen, zonder wat je reeds via je voorgaande factuur betaald hebt in rekening te brengen, aangezien dit meer is dan het nieuwe abo, zouden ze je eigenlijk een korting moeten aanrekenen.
TN laat je in de overgangsperiode dus dubbel betalen. Je vorige factuur is al betaald en ondanks het feit dat je een goedkoper abonnement neemt, moet voor je de lopende afrekeningstermijn ook nog eens het nieuwe abo betalen.
Dat wordt morgen weer een gezellige babbel morgen met Charlotte van de klantendienst.
Ergens begin dec. bel ik de klantendienst omdat ik via de gezinsbond blijkbaar 1.25 Euro korting krijg op FreePhone Europe.
Wat men er niet bij verteld is dat ik echter eerst van FreePhone (19.39 E/maand) naar FreePhone Europe (20.50 E/maand) verander. Van die 1.25 schiet er dus nog maar 0.15 E over ... haha daar hebben ze me dus een eerste keer.
De persoon v/d klantendienst zegt vervolgens dat ik bijkomend nog 5 Euro kan besparen door naar Whoppa over te schakelen (we hebben al bijna 10 jaar een ExpressNet abo) en dat het sneller zal gaan als ik een nieuwe modem installeer (gratis af te halen jawel ). Ik zeg wel 5 keer ja-maar, enkel als ik een lagere factuur zal krijgen ga ik akkoord, en even veel keer bevestigd de klantendienst.
Vorige week krijg ik dan men eerste factuur, en wat blijkt ... 23 Euro eenmalige bijkomende kosten staan prominent te blinken bovenaan de factuur. Verdomme, shit en ander gevloek ontsnappen me. Na wat gereken, blijkt dat TN vanop het moment dat je verandert tot je volgende afrekeningstermijn, je de nieuwe abokosten laat betalen, zonder wat je reeds via je voorgaande factuur betaald hebt in rekening te brengen, aangezien dit meer is dan het nieuwe abo, zouden ze je eigenlijk een korting moeten aanrekenen.
TN laat je in de overgangsperiode dus dubbel betalen. Je vorige factuur is al betaald en ondanks het feit dat je een goedkoper abonnement neemt, moet voor je de lopende afrekeningstermijn ook nog eens het nieuwe abo betalen.
Dat wordt morgen weer een gezellige babbel morgen met Charlotte van de klantendienst.