Pagina 1 van 1

Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 22 nov 2013, 12:38
door ubremoved_539
Het is eind november en dus verwachten de Telenet-klanten personeelsleden van het telecommunicatiebedrijf voor de aangekondigde Rond-je-tafel-gesprekken. ‘Maar ik heb al veel klachten gekregen van mensen bij wie niemand is komen opdagen’, staat te lezen op de Facebook-pagina ‘Telenet.Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau’. Telenet ontkent: 'Er zijn geen afspraken niet nagekomen', zegt woordvoerder Stefan Coenjaerts.

Bron: http://www.standaard.be/cnt/dmf20131121_00850241

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 22 nov 2013, 12:41
door konda
Zet die provider dan op straat in de plaats er nog gratis reclame voor te maken.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 16:55
door Sylvester
Ik ben een zeer kritisch persoon, maar dit geloof ik niet.
Veel blabla in de 'boekskes'. De helft is niet waar, en de andere helft is gelogen.
Lees ook dit in de tekst :
Het zou kunnen dat mensen op de reservelijst, die geen bevestigingsmail gekregen hebben, toch dachten dat ze bezoek zouden krijgen.

Is er al een lid van dit forum waar me een afspraak had, en niet was gekomen? Ik denk het niet.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 17:04
door fluppie
Ik heb de indruk dat Telenet zijn(zeer trouwe,vaste) klanten wil proberen paaien met...een babbeltje,over het weer,en hoe goed Telenet wel is (verkooppraatjes)een beetje de mouw vagen,en dat is het. 8)

Ik hoop dat er hier eens een Telenet klant komt posten over wat het onderwerp van die babbel dan wel was.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 17:56
door Sylvester
Awel, er staat eentje net boven jouw laatste post, en nu ook onder jouw laatste post.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 18:04
door ubremoved_22196
Sylvester schreef:Ik ben een zeer kritisch persoon, maar dit geloof ik niet.
Veel blabla in de 'boekskes'. De helft is niet waar, en de andere helft is gelogen.
Lees ook dit in de tekst :
Het zou kunnen dat mensen op de reservelijst, die geen bevestigingsmail gekregen hebben, toch dachten dat ze bezoek zouden krijgen.

Is er al een lid van dit forum waar me een afspraak had, en niet was gekomen? Ik denk het niet.
Toch eens verder zoekwerk verrichten,... Het waren blijkbaar 2 klanten waar de afspraak niet is doorgegaan omdat het sneeuwde en die zouden een nieuwe afspraak krijgen.

2 op de 400, volgens sommigen een non-issue. :)

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 18:11
door flurkkurk
Twitter moet je maar geloven,roddelen op zijn best :oops:
400 of 398 bezoeken zal weinig uitmaken.200 bezoeken was ruim voldoende.
Alle vragen(VEEL DEZELFDE) zullen wel tezamen in dezelfde urne vallen zeker,of moeten we daar ook al aan gaan twijfelen.
Wat komt er uiteindelijk uit de bus!
Antwoord einde 2013 :beerchug:

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 19:14
door Trojan
Slafes schreef:
Sylvester schreef:Ik ben een zeer kritisch persoon, maar dit geloof ik niet.
Veel blabla in de 'boekskes'. De helft is niet waar, en de andere helft is gelogen.
Lees ook dit in de tekst :
Het zou kunnen dat mensen op de reservelijst, die geen bevestigingsmail gekregen hebben, toch dachten dat ze bezoek zouden krijgen.

Is er al een lid van dit forum waar me een afspraak had, en niet was gekomen? Ik denk het niet.
Toch eens verder zoekwerk verrichten,... Het waren blijkbaar 2 klanten waar de afspraak niet is doorgegaan omdat het sneeuwde en die zouden een nieuwe afspraak krijgen.

2 op de 400, volgens sommigen een non-issue. :)
Heeft het dan ergens zo hard gesneeuwd dat het niet mogelijk was om tot bij die klant te geraken?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 19:42
door flurkkurk
fluppie schreef:Ik heb de indruk dat Telenet zijn(zeer trouwe,vaste) klanten wil proberen paaien met...een babbeltje,over het weer,en hoe goed Telenet wel is (verkooppraatjes)een beetje de mouw vagen,en dat is het. 8)
Zal dat helpen denk je bij die 398 gezinnen uit de 1.500.000
Ik ben een zeer trouwe klant,al jaren,ik heb ze hier niet gezien. :cry:

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 20:13
door mailracer
We zullen wel zien of er iets veranderd na de gesprekken en/of er naar de 400 personen geluisterd word die zich kandidaat stelde om eens met telenet op de koffie te gaan.

ALs deze groep het gaat hebben over de FUP en de smalband, dan gaan we vooruitgang boeken. Anders zullen de grootverbruikers enkel gekl...... blijven met onwerkbare snelheid tussen 20 en 21 uur en ook zondag zal een on-line spel spelen niet mogelijk zijn met hun veel te trage snelheid bij grootverbruikersprofiel.

ALs er door de 400 genodigden gaat gesproken worden over persoonlijke klachten en de prijs, dan blijft de situatie ongewijzigd.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 23 nov 2013, 20:21
door flurkkurk
Had je als grootverbruiker niet beter Fibernetxl gehouden.
Scheelt 'n heel pak ivm whoppa. 100_500GB meer basis volume.
5Mbps effectief voor smalband zou mogen met een fup,probleem opgelost.
De limietters kunnen blokken bij kopen.Daar zal weinig veranderen.
Ook de Telemeter zal blijven bestaan.Net zoals hun regenboog schema.
Bij een andere provider zijn ze anders ook niet zo geef achtig :wink:
Ook niet iedereen krijgt daar 7 euro korting 12 maanden lang.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 07 dec 2013, 12:13
door Astralon
Deze persoon heeft duidelijk talent en ik ondersteun zijn kandidatuur voor Forumtroll van de week.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 07 dec 2013, 12:32
door on4bam
@Astralon +1. Ik snap er niets van. Waarschijnlijk is het een probleem met leestekens, spelling, hoofdlettters e.d. :roll:

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 07 dec 2013, 15:26
door Astralon
Astralon schreef:Deze persoon heeft duidelijk talent en ik ondersteun zijn kandidatuur voor Forumtroll van de week.
Kunnen we deze persoon a.u.b. bannen?
Het heeft totaal geen zin of toegevoegde waarde om iemand die zijn eigen historiek vervangt door 'deleted' toegang te laten hebben tot een kwaliteitsforum als Userbase.
De status Forumtrol is zelfs te goed voor deze persoon.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 07 dec 2013, 17:16
door Trojan
Je beseft toch dat je je eigen post quote ...

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 07 dec 2013, 17:37
door Astralon
@Trojan, ja weet ik en nu leest het een beetje vreemd maar de persoon waarnaar ik verwees is blijkbaar niet meer actief want al zijn berichten zijn verwijderd.

Re: Vaste klanten opnieuw kwaad op Telenet

Geplaatst: 07 dec 2013, 17:54
door Sylvester
Hij had wél een punt op enkele van zijn uitlatingen, maar de manier waarop hij het verduidelijkte was niet zo tactvol.
Voor de rest heb ik zijn historie op dit forum niet gevolgd.