DLM niet meer actief na installatie bbox3 ter vervang bbox2
Geplaatst: 21 nov 2013, 09:08
Nadat ik mijn nieuwe bbox3 had geïnstalleerd viel ik van 70mbit sync terug op 30mbit sync. Dit is volgens hetgeen ik op het forum hier gelezen heb normaal en had ik ook verwacht.
Nu had ik ook verwacht dat dit automatisch weer zou verhoogd worden naar 50 en wat later weer naar 70. Aangezien dit na enkele weken nog niet gebeurd was,heb ik een lijntest uitgevoerd om te zien of er geen problemen waren. Het bleek dat er een 'probleem' was. En enkele dagen later stond er bij dat er een techn. interventie zou komen. Vandaag is die melding weg en is alles oké volgens de lijntest. Ik belde daarnet naar de technische dienst om te vragen wat nu het probleem geweest was, maar dit kon mij enkel vertellen dat DLM niet meer actief stond en wellicht niet meer actief zou worden en ik dus vastzit op 30mbit ???
Enig idee of deze info klopt? Ik zal het ook eens vragen aan Eva...
En ik dacht dat er ook een speciaal nummer bestond om je lijn eens te resetten, weet iemand dit nog?
=> update: Eva zegt dat er geen probleem is en dat de lijn wel goed is. Hopelijk dus binnenkort een beter profiel. .. technische dienst heeft blijkbaar geen goed zicht daarop of te weinig kennis.
Nu had ik ook verwacht dat dit automatisch weer zou verhoogd worden naar 50 en wat later weer naar 70. Aangezien dit na enkele weken nog niet gebeurd was,heb ik een lijntest uitgevoerd om te zien of er geen problemen waren. Het bleek dat er een 'probleem' was. En enkele dagen later stond er bij dat er een techn. interventie zou komen. Vandaag is die melding weg en is alles oké volgens de lijntest. Ik belde daarnet naar de technische dienst om te vragen wat nu het probleem geweest was, maar dit kon mij enkel vertellen dat DLM niet meer actief stond en wellicht niet meer actief zou worden en ik dus vastzit op 30mbit ???
Enig idee of deze info klopt? Ik zal het ook eens vragen aan Eva...
En ik dacht dat er ook een speciaal nummer bestond om je lijn eens te resetten, weet iemand dit nog?
=> update: Eva zegt dat er geen probleem is en dat de lijn wel goed is. Hopelijk dus binnenkort een beter profiel. .. technische dienst heeft blijkbaar geen goed zicht daarop of te weinig kennis.