Pagina 1 van 3
trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 01:11
door proximusboyke
Blijkbaar zijn de trouwe klanten niet tevreden over de nieuwe telenetactie
http://www.hln.be/hln/nl/4125/Internet/ ... lgat.dhtml#
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 07:56
door bambipower
bijna 27000 vind ik leuks sinds gisterenavond, das niet slecht... en de teller loopt op
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 08:02
door bollewolle
Vooral niet slecht als je ziet dat de Telenet pagina zelf er rond de 74.200 heeft.
Ik denk echter dat het weeral niet veel zal uithalen. Ze hebben trouwens op hun eigen pagina al gereageerd:
"Beste Telenet klanten op Telenet.Wij, vaste klanten, willen ook wel eens een cadeau
De start en groei van jullie pagina en reacties zijn ons niet ontgaan.
We kiezen ervoor om in alle openheid te communiceren over onze producten, diensten en aanbiedingen. Zowel naar bestaande als nieuwe klanten. In alle transparantie.
Sinds mei centraliseren we op onze Telenet Facebook pagina al onze acties naar bestaande klanten, jong en oud. Gratis applicaties zoals Triiing, Yelo TV, Wifree. Ook tickets voor de Sinterklaasshow, SuperPrestige, live match(en) kijken in het buitenland, een week Vlaamse komedie op je TV of een gepersonaliseerde Piet Piraat voorleesapp, ...
Je kiest zelf welke apps je wil gebruiken of handig vindt. Je doet mee aan de acties die voor jou leuk of intressant zijn. Voor jou en elke andere Telenet-klant wat wils."
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 08:15
door raf1
Je moet goed gek zijn om
86,70 euro/maand aan Telenet te willen betalen om een oude iPad Mini te krijgen.
Kijk eens op
http://www.bestetarief.be en je spaart elk jaar een iPad Mini uit.
Tja,
trouwe Telenet-klanten, ze scheiden nog liever van hun vrouw en kinderen dan van die gele telecomoperator.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 08:26
door decat
Dat is bij veel mensen zo, zolang ze maar 'iets krijgen'.
De consument die alles wat meer kritisch bekijkt spaart veel meer uit dan het cadeautje dat ze ergens zouden krijgen.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 08:34
door Ramaht
Zijt gij hier nu weer Raf?
Man, telkens er ook maar iets over telenet verschijnt begint gij te janken...
Eigenlijk zijn het de providers die stom zijn door altijd die dingen aan te bieden aan nieuwe klanten. BGC doet juist hetzeflde met hun TV's of Galaxy Tab's aan €1. Als je als klant maximaal wilt profiteren van al die zaken, dan moet je telkens aan providerhoppen doen...
De reactie van telenet op de facebookpagina vind'k dan wel weer bijzonder zwak.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 09:17
door ubremoved_539
bollewolle schreef:Ze hebben trouwens op hun eigen pagina al gereageerd:
Daar maken ze zich wel echt belachelijk mee... je mag zelf kiezen welke gratis app je gebruikt
Een aanbod dat ronduit absurd is... en trouwens ook van toepassing is voor nieuwe klanten... als trouwe klant blijf je dus nog altijd in de kou staan.
Als je als trouwe klant bv. een modem wireless modem wil moet je zelfs nog betalen.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 09:33
door bollewolle
r2504 schreef:Daar maken ze zich wel echt belachelijk mee... je mag zelf kiezen welke gratis app je gebruikt
My thoughts exactly ... en blijkbaar ook die vele andere afgaand op de replies op dat bericht
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 09:53
door theduvelking
Mja, reply's en HLN in eenzelfde zin ... pure stand-up comedy.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 10:00
door Lord Utopia
thamar schreef:Eigenlijk zijn het de providers die stom zijn door altijd die dingen aan te bieden aan nieuwe klanten. BGC doet juist hetzeflde met hun TV's of Galaxy Tab's aan €1. Als je als klant maximaal wilt profiteren van al die zaken, dan moet je telkens aan providerhoppen doen...
Kleine voetnoot bij je opmerking: Bestaande klanten van Belgacom kunnen ook intekenen op het huren van een Tablet 7 of 10 inch, en je hoeft zelfs geen pack te hebben.
Ook om de zoveel tijd komt Belgacom met een aanbod naar bestaande klanten waar ook hen een gsm aan verlaagde prijs wordt aangeboden (natuurlijk met een contract van 24 maanden, maar dat is ook zo bij nieuwe klanten), of een korting per maand wegens getrouwheid.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 10:23
door raf1
thamar schreef:Man, telkens er ook maar iets over telenet verschijnt begint gij te janken...
Nu zet je de wereld toch wel op z'n kop! Wie begint er te janken? Dit topic is
een reactie op jankende Telenet-klanten omdat ze
ocharme geen iPad mini krijgen...
thamar schreef:Eigenlijk zijn het de providers die stom zijn door altijd die dingen aan te bieden aan nieuwe klanten.
Nog eens de wereld op z'n kop: de vaste klanten zijn stom want gewoon wat janken op Facebook haalt uiteindelijk in hun portemonnee niets uit. Elk commercieel bedrijf kijkt uitsluitend naar hun financiële resultaten en die gaan, althans bij Telenet, kwartaal na kwartaal, whoppa de hoogte in.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 11:05
door ubremoved_539
raf1 schreef:Elk commercieel bedrijf kijkt uitsluitend naar hun financiële resultaten en die gaan, althans bij Telenet, kwartaal na kwartaal, whoppa de hoogte in.
Dergelijke bedrijven kan je inderdaad alléén maar pijn doen door aan hun inkomsten te raken... kijk maar naar Electrabel !
Het probleem is echter dat het aanbod op telecom niveau niet overal identiek is (en dan heb ik het niet over pure Mbps, maar over het eventueel moeten graven voor kabels, toestellen die op andere plaatsen moeten staan, ...) ... daar waar electriciteit electriciteit blijft. De drempel om over te stappen ligt dus nog hoger dan bij electriciteit (waar je eigenlijk moeilijk van een drempel kon spreken) wat louter iets administratiefs was.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 11:06
door brubbel
Zijt gij hier nu weer Raf?
Man, telkens er ook maar iets over telenet verschijnt begint gij te janken...
Nu zet je de wereld toch wel op z'n kop! Wie begint er te janken?
Heren heren. Het is hier het VVijfTV forum niet he...
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 11:26
door bambipower
super tittel : Telenet sust woedende klanten met Piet Piraat
en andere prietpraat
http://www.clint.be/actua/telenet-sust- ... prietpraat
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 11:33
door proximusboyke
net iemand gesproken van telenet ze gaan niet toegeven.
De meeste klanten hebben bij de start van hun abo ook een cadeau gekregen en welke vorm dan ook.
Het is niet omdat ge een trui koop in solden aan 40% en paar maanden later is het een betere koop 70% dat ge automatisch van uw oren moet gaan maken en eisen dat ge meer krijgt.
Misschien kunnen we wel kijken voor de mensen die noot niks hebben gekregen en dat kunnen we gemakkellijk nagaan in de historiek.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 11:40
door bambipower
zoals degene die nu moeten bijbetalen voor een betere modem of digibox?
Het vergelijk met een trui gaat niet op... een trui betaal je 1 keer, telenet elke maand
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 11:43
door iceke
brood , hah nee ipads & spelen
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 11:46
door krisken
Bellen naar Telenet, zeggen dat je naar de concurrent gaat. Plots belt die bemiddelingsdienst je op en kan je soms wel wat uit de brand slepen. Indien ze dit niet doen : tja zeg alles op en vraag een nieuw abonnement op via bvb je vriend/vriendin/... Je telefoonnummer zetten bij een voip dienst en daarna dat doorschakelen naar je "nieuw" nummer dat je krijgt...
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 12:34
door proximusboyke
bambipower wat hij wil zeggen is waarschijnlijk
nu krijgen mensen 289€ cadeau, toen je vroeger klant kwam zal je ooit ook iets gekregen hebben soms meer soms minder.
Dat hangt af van wanneer je intekende.
ik ken verschillende mensen waaronder ik die bij het afsluiten van een contract 6 maand gratis kreeg als je toen het duurste abo nam (was dan met snelheid 100 voor het eerst op de markt) kreeg je 6 x 120 euro cadeau.
in vergelijking met nu is dat heel wat meer.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 12:52
door brubbel
krisken schreef:Bellen naar Telenet, zeggen dat je naar de concurrent gaat.
Goed idee! Bij BGC is er trouwens juist een eindejaarsactie waarbij ze gratis uw belastingsaangifte invullen (enkel bij het comfort pack).
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/polit ... e_Belgacom
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 14:40
door ubremoved_539
proximusboyke schreef:net iemand gesproken van telenet ze gaan niet toegeven.
Natuurlijk geven ze niet toe... hun enige interesse is de klanten hun centen en niets meer.
proximusboyke schreef:De meeste klanten hebben bij de start van hun abo ook een cadeau gekregen en welke vorm dan ook.
Een cadeau... ik heb destijds nog 10.000 Bfr mogen betalen om klant te mogen worden (nu ja, ondertussen moet je nog steeds 50 euro betalen om KLANT TE MOGEN WORDEN !)
Moest TN nu de goedkoopste provider zijn en prachtige diensten aanbieden (fixed IP, open poorten, SIP toegang op je lijn) dan zou ik het nog begrijpen dat ze geen cadeautjes geven, maar als je als provider enkel kunt reclame maken met we zijn de snelste en verder een zeer beperkt product hebt aan een premium prijs mag je de klanten (zowel oude als nieuwe) toch wel wat meer verzorgen !
Het "Electrabel-effect" zal ook nog wel eens toeslaan als de arogantie niet afneemt in Mechelen. In ieder geval gaat deze Facebook actie als een vuurtje rond en heeft ze al in alle kranten gestaan denk ik. Een deftige wake-up call voor de brave consument !
krisken schreef:Bellen naar Telenet, zeggen dat je naar de concurrent gaat.
Die tijd is voorbij... vandaag krijg je als antwoord "U doet maar meneer" !
bambipower schreef:Het vergelijk met een trui gaat niet op... een trui betaal je 1 keer, telenet elke maand
Inderdaad... ze zouden dan ook beter spaarzegeltjes geven bij TN... per product/maand 1 punt of zo (welke je dan kan gebruiken voor een film, maandje gratis, iPad mini, ...).
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 15:51
door ubremoved_22196
Klopt r2504... Heb ook 250 euro mogen neertellen wou er een technieker aan de deur staan. Ik heb mijn cadeaus moeten afdwingen bij Telenet (type klagen en zagen). Ondertussen toch al ruim 10.000 euro aan Telenet geschonken maar eigenlijk heb ik nooit een echte cadeau gekregen. De eerste 1000 klanten kregen indertijd nog een gratis fles champagne!
Nu, als Telenet niet met een deftige uitleg naar buiten komt, dan begaan ze een pr flater van jewelste... Dit is voor een bedrijf als Telenet pure horror wat ze kunnen omdraaien tot iets positiefs, maar ook tot...
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 15:58
door theduvelking
De facebookpagina verwacht van hiermee ook in het tv-nieuws te komen.
In elk geval spreekt binnen een maand hier niemand nog over, behalve op fora zoals deze.
Bij electrabel verliep het toch net iets anders. Daar gingen zelfs samenkoop-acties aan vooraf, wat eerst tot (een immens!) klantenverlies leidde eer het onder de aandacht kwam.
Ik gok dat het bij TN nooit zover komt.
Overstappen op een andere provider is niet evident voor vele mensen.
Bij gas en elektriciteit heb je weinig (eigenlijk helemaal niets) tastbaars te veranderen, laat staan da je moet omgaan met andere hardware.
Mensen zijn hun TN hardware zodanig gewoon dat ze niet meteen zullen overstappen. Diegenen die het op fora roepen zijn te verwaarlozen.
Al hoop ik ook wel op meer via deze actie
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 16:06
door Vaganzza
Op dit moment bijna 66.000 likes. Als dit zo doorgaat dan is deze pagina binnen enkele uren groter dan die van Telenet zelf en dat op 1 dag tijd...
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 16:10
door lucdec
krisken schreef:Bellen naar Telenet, zeggen dat je naar de concurrent gaat.
Grapjas, Er is gewoon geen concurrentie in Vlaanderen.
OK, naar Belgacom, maar dat is gegarandeerd van de regen in de drop.....Moet je eens kijken hoe Bellens jarenlang al tekeer gaat
Om van concurrentie te kunnen spreken dienen er minstens 2 extra spelers, op diezelfde, door de burger betaalde kabel, aanwezig te zijn....
Gans dat fake cadeaugedoe vind ik dikke bullshit en zou zelfs verboden moeten worden. De consument is het best gebaat met een eerlijk produkt aan een eerlijke prijs, en dit is nu geenszins het geval, niet bij Belgacom, niet bij Telenet...
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 16:25
door Lord Utopia
OK, naar Belgacom, maar dat is gegarandeerd van de regen in de drop.....Moet je eens kijken hoe Bellens jarenlang al tekeer gaat
Dat heeft nu toch eens rien de knot te maken met het product internet ,digitale tv en internet zelf?
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 18:05
door Dizzy
Het is jammer dat er in België weinig keuze is en een feitelijk duopolie. Bestaande klanten vallen uit de boot en nieuwe klanten worden gelokt met stunts. Enige mogelijkheid is om de zoveel tijd veranderen van provider. Vroeger had belgacom een actie bij de jaarwisseling om bestaande klanten een voordeel te bieden bij verlenging van hun abonnement, dat was beter.
Het is spijtig dat mensen steeds moeten klagen om iets te krijgen terwijl we hier over bedrijven spreken die toch ook geen sukkeltjes zijn en samen de prijzen mogen bepalen van de overheid.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 18:12
door bonzaike
Kijk op de Facebook pagina Telenet wij vaste klanten willen ook een cadeau meer likes dan Telenet zelf
[ Post made via mobile device ]
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 18:17
door jantje81
Iedereen die die pagina liked maakt zich gewoon belachelijk. Telenet kan er niets aan doen dat hun klanten meer dan 10 jaar blijven. Daar zijn alleen die klanten zelf verantwoordelijk voor. Neem dat er deze maand 1.000 nieuwe whoppa+mobile klanten bijkomen dan kost dat hen hoop en al 300.000 euro, die ze automatisch weer terugverdienen. Als ze 1.000.000 bestaande klanten iets cadeau moeten doen van pakweg 100 euro, kost dat minstens 100.000.000 euro. En wie betaalt die terug? De trouwe klant op zijn factuur. Maar dat hoeven ze niet eens te doen want die klanten zijn zo verknocht aan hun Telenet dat ze toch sowieso blijven.
Er is maar één oplossing voor dit probleem. Bij elke goeie actie van de concurrentie overschakelen. Jaarcontracten zijn verleden tijd, het is echt niet meer zoveel rompslomp als iedereen denkt. En na een paar maanden of jaren ga je terug naar Telenet en strijk je je gratis 'wat-dan-ook' op. Stoppen met klagen op Facebook en je lot in eigen handen nemen.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 18:39
door MrBlueSky
Iedereen die die pagina liked maakt zich gewoon belachelijk. Telenet kan er niets aan doen dat hun klanten meer dan 10 jaar blijven. Daar zijn alleen die klanten zelf verantwoordelijk voor.
Wat een geluk dat VDSL aan 12Mbps hier een goed alternatief is...
Soms kan je gewoon niet anders dan klant blijven.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 18:49
door Patje
Toen ik klant werd in 2008 heb ik nooit een cadeau gezien, iedere maand de factuur ja en je moest nog oppassen bij het veranderen van abo of je kon nog eens 50 € ophoesten !
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 18:57
door bambipower
Beste Telenet-klant,
We kunnen niet naast jullie vele reacties op onze jongste promotieactie kijken.
Het was uiteraard nooit onze bedoeling om dergelijke reacties los te maken. We begrijpen jullie betrokkenheid, maar geef ons even de kans om deze actie te kaderen.
Het klopt dat wij acties uitwerken om nieuwe klanten aan te trekken. In onze bijzonder concurrentiële sector is het aantrekken van nieuwe klanten een voorwaarde om continue innovatie te kunnen garanderen en de beste producten en diensten te blijven aanbieden voor alle klanten.
Net zoals in andere sectoren doen we dat met tijdelijke promoties. Net zoals u uw wagen misschien kocht aan een tijdelijk lagere prijs, uw woonkrediet onderhandelde tijdens een beurs of uw waspoeder kocht aan een tijdelijke promotie in de winkel om de hoek?
Tijdelijke acties betekenen niet dat wij niks doen voor onze eigen klanten. Internetsnelheid werd voor Whoppa-klanten verdubbeld, TV-kijken is vandaag mogelijk op elk scherm, Wi-Free kan je op 800,000 plaatsen gratis gebruiken en Triiing maakt gratis bellen met de smartphone mogelijk, zelfs in het buitenland.
Bovendien kunnen ook onze bestaande klanten een voordeel kunnen halen uit de iPad mini actie.
Maar eerlijk is eerlijk: we hadden niet verwacht dat onze trouwe klanten zich dermate benadeeld zouden voelen. We denken hard na over hoe we dit in de toekomst anders zullen aanpakken en nog meer voor onze klanten kunnen betekenen.
Nogmaals dank voor uw betrokkenheid.
Inge Smidts
http://snap.telenet.be/in-feiten/artike ... -bedoeling
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 20:08
door Patje
En ze maken het nog zotter !! Nu kunnen de trouwe klanten ook korting krijgen ....... als ze bijbestellen ! looooool
http://www.clint.be/entertainment/vaste ... jbestellen
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 20:34
door honda4life
Van al datgene dat Telenet klanten te veel betalen, in vergelijking met Belgacom, daartegen is die iPad mini klein bier tegen.
Ik snap niet echt wat Telenet zo populair maakt, maar ieder zijn mening en uitgaven uiteraard.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 20:44
door MClaeys
r2504 schreef:Een cadeau... ik heb destijds nog 10.000 Bfr mogen betalen om klant te mogen worden (nu ja, ondertussen moet je nog steeds 50 euro betalen om KLANT TE MOGEN WORDEN !)
Moest TN nu de goedkoopste provider zijn en prachtige diensten aanbieden (fixed IP, open poorten, SIP toegang op je lijn) dan zou ik het nog begrijpen dat ze geen cadeautjes geven, maar als je als provider enkel kunt reclame maken met we zijn de snelste en verder een zeer beperkt product hebt aan een premium prijs mag je de klanten (zowel oude als nieuwe) toch wel wat meer verzorgen !
Het "Electrabel-effect" zal ook nog wel eens toeslaan als de arogantie niet afneemt in Mechelen. In ieder geval gaat deze Facebook actie als een vuurtje rond en heeft ze al in alle kranten gestaan denk ik. Een deftige wake-up call voor de brave consument !
Maar blijkbaar vond je het dat bedrag dan toch goed, anders was je toch geen klant geworden?
Ik zou zeggen het is bij elke provider hetzelfde, maar ben van mening dat ze het bij Belgacom toch iets beter oplossen, daar krijg je ook nog punten die je kan opsparen om te gebruiken voor allerhande zaken. Al moet je best lang sparen voor dingen, het is toch beter/toffer dan niks.
En eigenlijk is het toch de keuze van de klanten om bij Telenet te blijven? Als ze zo ontevreden zijn kunnen ze gerust opzeggen, tegenwoordig mag je op elk moment opzeggen dacht ik, dus even bij de concurrentie gaan (of het daar beter is of niet laten we even in het midden) en dan terug. Moesten al die likers van die pagina dat even doen dan zou het geen hol statement zijn.
Persoonlijk verwacht ik nadien geen cadeautjes van mijn provider, als ik ze zou krijgen zou dat tof zijn natuurlijk maar ik verwacht het alleszins niet. Als ze de diensten leveren waar ik voor betaal heb ik toch niet echt te klagen? En af en toe een verhoging van de snelheid en nieuwe functies is tof, want een product dat niet evolueert is saai en loopt snel achter. Hier trouwens ook geen cadeau gekregen bij de aansluiting, zelfs niet bij de afsluiting van het nieuwe contract bij de overschakeling van ADSL naar VDSL.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 21:49
door konda
Gewoon elk jaar van provider wisselen en je hebt telkens een cadeautje, beter nog dan moeten providers echt werken om klanten te krijgen.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 22:51
door Heronic
MClaeys schreef:Moesten al die likers van die pagina dat even doen dan zou het geen hol statement zijn.
Ja maar blaffende honden bijten niet he
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 05 nov 2013, 23:30
door ubremoved_539
MClaeys schreef:Maar blijkbaar vond je het dat bedrag dan toch goed, anders was je toch geen klant geworden?
Het was destijds het enige alternatief voor een inbel verbinding... dus op zich had ik er geen probleem mee.
Ik stoor me trouwens ook niet echt aan de cadeautjes... op zich vind ik het veel erger dat mensen moeten betalen om klant TE MOGEN worden, moeten betalen voor een recent model Digicorder (had TN ons eerder niet wijsgemaakt dat huren zou betekenen dat je steeds het recentste toestel had), en het ontbreken van basis dingen zoals open poorten terwijl je toch een premium prijs moet betalen.
MClaeys schreef:En eigenlijk is het toch de keuze van de klanten om bij Telenet te blijven?
Inderdaad... net zoals mensen die bij Electrabel blijven, of een bank waar je voor het minste kosten moet betalen. Beide zijn echter voorbeelde die louter een administratieve impact hebben als je overstap... kabel en koper blijven nu éénmaal twee totaal verschillende technologieen die toch meer vereisen dan een nieuw contractje aangaan.
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 06 nov 2013, 00:36
door duizend
Overschakelen van kabel naar dsl is toch ook geen rocket sience ...
En anderzijds door van electriciteitsleverancier te wisselen heb ik toch serieuze problemen gehad.
Veel meer dan van telenet buiten te zwieren, dat ging vanzelf
Re: trouwe klanten niet tevreden
Geplaatst: 06 nov 2013, 09:20
door ubremoved_22196
Dat klopt, ik heb mijn aanbieding gisteren gekregen... 70 euro korting op een ipad mini als ik overstap naar Whoppa, en nog eens 70 euro als ik een EXTRA king of kong mee bestel.
Horizontaal geklasseerd in mijn papierbak, dat is geen aanbieding.
Mensen die steeds maar blijven hameren op overstappen. Dat is bij veel mensen niet mogelijk, en ook ineens alles veranderen in huis is ook niet zomaar iets kleins. Al je opnames kwijt bvb is maar iets kleins, maar goed...