Consumentenklacht
Geplaatst: 16 mei 2004, 20:23
Zo'n 14 dagen "gebruik" ik nu ADSL2FIt... Er is bijzonder weinig 'fits' aan.
Wijlen INnet was m'n eerste provider ('93-'94). Inbel - Soms sneller dan ADSL2FIT én nooit connection-drops! Veel te laat ontdekte ik dit forum.
Met alle respect: we willen allen supersnel surfen maar wat een publiek trekt ADSL2FIT eigenlijk aan dat maandenlang achter de computer pruttelt en braaf dokt voor een onwerkbare situatie??
Onbegrijpelijk vind ik het dat mensen maanden na elkaar betalen voor een dienst die er geen is!
Bij Lernhout & Hauspie waren het op winst beluste investeerders die de breedspraak financierden. Wie of wat er ook achter de ADSL2FIT-illusie is duidelijk: ADSL2FIT! Vergelijk hun publieke website met de verdoken limiet-aankondiging en de al even verdoken 'aangekondigde verbeteringen'.
Wat vermeende oorzaken zijn is niet mijn zaak. Als het morgen niet beter is tegen 12 uur - en stabiel blijft - laat ik mijn advocaat een brief schrijven. We gaan de markt toch niet sturen in de richting van flikkerende verlichting, af en toe wat gas voor de verwarming en - als het mee zit - water uit de kraan tussen 7 en 10 ???
Geen deftige service; geen geld. D'r is genoeg bewijslast dat niet geleverd wordt beloofd. - Da's mijn stijl.
De pers is ook al op de hoogte: [email protected], [email protected], [email protected]
De inspectie van het Ministerie van Economische Zaken werd al op de hoogte gebracht over hun enkel voor bestaande klanten verborgen beperkingen: [email protected]
Ik hoef niet te betalen noch mijn tijd te verlijmen met het beleefde gezwam van de hulp-lijn te aanhoren dat het hun probleem niet is ("Scarlet""; "Belgacom" en dat het begin juni (2004) waarschijnlijk verholpen zal zijn. "Zo niet moet er iets gebeuren".
Als iemand anders een consumentenbelangengroep wil oprichten hoor ik het wel op dit forum.
Ibo
Wijlen INnet was m'n eerste provider ('93-'94). Inbel - Soms sneller dan ADSL2FIT én nooit connection-drops! Veel te laat ontdekte ik dit forum.
Met alle respect: we willen allen supersnel surfen maar wat een publiek trekt ADSL2FIT eigenlijk aan dat maandenlang achter de computer pruttelt en braaf dokt voor een onwerkbare situatie??
Onbegrijpelijk vind ik het dat mensen maanden na elkaar betalen voor een dienst die er geen is!
Bij Lernhout & Hauspie waren het op winst beluste investeerders die de breedspraak financierden. Wie of wat er ook achter de ADSL2FIT-illusie is duidelijk: ADSL2FIT! Vergelijk hun publieke website met de verdoken limiet-aankondiging en de al even verdoken 'aangekondigde verbeteringen'.
Wat vermeende oorzaken zijn is niet mijn zaak. Als het morgen niet beter is tegen 12 uur - en stabiel blijft - laat ik mijn advocaat een brief schrijven. We gaan de markt toch niet sturen in de richting van flikkerende verlichting, af en toe wat gas voor de verwarming en - als het mee zit - water uit de kraan tussen 7 en 10 ???
Geen deftige service; geen geld. D'r is genoeg bewijslast dat niet geleverd wordt beloofd. - Da's mijn stijl.
De pers is ook al op de hoogte: [email protected], [email protected], [email protected]
De inspectie van het Ministerie van Economische Zaken werd al op de hoogte gebracht over hun enkel voor bestaande klanten verborgen beperkingen: [email protected]
Ik hoef niet te betalen noch mijn tijd te verlijmen met het beleefde gezwam van de hulp-lijn te aanhoren dat het hun probleem niet is ("Scarlet""; "Belgacom" en dat het begin juni (2004) waarschijnlijk verholpen zal zijn. "Zo niet moet er iets gebeuren".
Als iemand anders een consumentenbelangengroep wil oprichten hoor ik het wel op dit forum.
Ibo