FIFA 14

Voor de gamers. Hier kan je met al je opmerkingen, vragen, problemen terecht.
Plaats reactie
Joran
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 okt 2013, 14:00

Sorry maar een Game forum zonder FIFA is volgens mij geen games forum :) . Ik ben er toch wel fan dus is mijn mening misschien niet helemaal objectief maar ik vind het weer een mooi verbeterde versie. Ik speel het op een Xbox360, ik vind dat de graphics hier weer een tikje beter geworden zijn en het aantal echte gezichten zijn ook weer goed uitgebreid. Min puntje vind ik dat je niet van elke speler ziet hoe goed ze zijn. Je moet ze nu echt gaan scouten en dat duurt nu soms 2 weken dat vind ik jammer als je even snel een nieuwe speler moet kopen omdat er een bij jou weg gegaan is. Wat betreft de gameplay vind ik het pasen weer realistischer geworden en merk ik dat als de speler aan de bal is hij ook echt sterker aan de bal is. Het schieten met een boogschot is weer terug van weg geweest waardoor je ook van afstand mooie doelpunten kunt maken. Ook het verdedigen in de lucht is beter geworden, waar een verdediger eerst alleen maar kopte wil hij nu de bal nog wel eens met een mooie omhaal weg werken. Wat zijn jullie ervaringen? Is het weer verbeterd of zijn jullie anders mening toebedaan? Op welke console spelen jullie? En PES of FIFA, heeft FIFA weer met grote voorsprong gewonnen of is het niet zo eenvoudig te zeggen?
Mathy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 842
Lid geworden op: 17 feb 2010, 11:09
Uitgedeelde bedankjes: 35 keer
Bedankt: 74 keer
Contacteer:

Bestaat dat nog? 8)
Skynet Generation Internet

http://mathy.vanvoorden.be
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Ik heb een hele tijd geleden nog FIFA gespeeld. En met hele tijd bedoel ik een eeuwigheid: FIFA 97 was de laaste versie die ik speelde. :-D

Ik speel voornamelijk shooters (Battlefield) en wilde nog eens iets anders om als 'opvulling' te dienen. FIFA leek me wel geschikt...

Nu moet ik zeggen dat ik nogal teleurgesteld was toen ik voor het eerst een wedstrijdje speelde (op PC, met xbox controller). Ok, ik kan nauwelijks overweg met al die tientallen toetsen combo's (lijkt bij momenten wel Mortal Kombat), dus daar moet ik gewoon wat tijd insteken. Zelf gewoon schieten op doel is al een hele opgave. Ik slaag er maar niet om mijn kracht correct te doseren. Ofwel schiet ik kilometers boven doel, ofwel geef ik een slap pisballetje.

Maar het waren vooral de graphics die me nogal tegensloegen. Het publiek is zogezegd sterk verbeterd tov FIFA 13, maar ik vind dat het er bijna even mottig uitziet als 17 jaar geleden. De spelers bewegen natuurlijk veel realistischer, maar ik stoor me mateloos aan het feit dat ze quasi voortdurend 'verspringen' als ze van de ene animatie naar de andere overgaan.

Toen ik het spel voor de eerste keer opstartte was ik ook volledig verloren. Ik had hoegenaamd geen idee wat de bedoeling was. Geen tutorial voor noobs, niks, trek uw plan. Blijkbaar is het ook niet mogelijk om gewoon een ploeg te kiezen in een competitie en een seizoen te spelen? En aan heel dat scouting verhaal heb ik al helemaal niets. In dat geval ga ik beter Football Manager oid spelen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
johand
Premium Member
Premium Member
Berichten: 483
Lid geworden op: 07 sep 2011, 07:38
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 14 keer

Ik heb pas een WII gekocht voor de kinderen en hebv er FIFA13 bijgekregen... Moet er dus nog aan beginnen
Joran
Starter
Starter
Berichten: 15
Lid geworden op: 08 okt 2013, 14:00

Maglor schreef:Ik heb een hele tijd geleden nog FIFA gespeeld. En met hele tijd bedoel ik een eeuwigheid: FIFA 97 was de laaste versie die ik speelde. :-D

Ik speel voornamelijk shooters (Battlefield) en wilde nog eens iets anders om als 'opvulling' te dienen. FIFA leek me wel geschikt...

Nu moet ik zeggen dat ik nogal teleurgesteld was toen ik voor het eerst een wedstrijdje speelde (op PC, met xbox controller). Ok, ik kan nauwelijks overweg met al die tientallen toetsen combo's (lijkt bij momenten wel Mortal Kombat), dus daar moet ik gewoon wat tijd insteken. Zelf gewoon schieten op doel is al een hele opgave. Ik slaag er maar niet om mijn kracht correct te doseren. Ofwel schiet ik kilometers boven doel, ofwel geef ik een slap pisballetje.

Maar het waren vooral de graphics die me nogal tegensloegen. Het publiek is zogezegd sterk verbeterd tov FIFA 13, maar ik vind dat het er bijna even mottig uitziet als 17 jaar geleden. De spelers bewegen natuurlijk veel realistischer, maar ik stoor me mateloos aan het feit dat ze quasi voortdurend 'verspringen' als ze van de ene animatie naar de andere overgaan.

Toen ik het spel voor de eerste keer opstartte was ik ook volledig verloren. Ik had hoegenaamd geen idee wat de bedoeling was. Geen tutorial voor noobs, niks, trek uw plan. Blijkbaar is het ook niet mogelijk om gewoon een ploeg te kiezen in een competitie en een seizoen te spelen? En aan heel dat scouting verhaal heb ik al helemaal niets. In dat geval ga ik beter Football Manager oid spelen.
Ik heb er op de xbox niet zo veel probelemen mee dat hij spelers laat verspringen.. Ik weet niet of er een verschil is tussen de pc versie en de Xbox. Dit lijkt me echter wel en het kan zijn dat hij daarom niet perfect loopt. Wat betreft schieten druk ik vaak twee keer kort op schieten achter elkaar, echt twee keer kort aantikken en dan komt hij bij mij altijd precies uit. Hier moet je wel echt 1 op 1 voor de keeper voor staan. Wat vetreft de graphics kan ik me niet vinden in het feit dat je het net als 17 jaar geleden vind.. ik hier toch echt wel wat veranderd. HIertoe nodig ik je uit naar dit filmpje te kijken. Dan zie je direct wat ik bedoel :D
Plaats reactie

Terug naar “Games”