Pagina 1 van 1
Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:07
door FullHD
Internet down. Misschien een algemeen probleem? Effe checken op hun website...
(nee, natuurlijk niet van thuis geprobeerd)
Dan maar bellen naar 011/92.00.00 ... Na het keuzemenu, niets meer.
't Zal wel weer "
aan Belgacom liggen" zeker...
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:10
door Bobbe
Daarnet had ik een adsl verbinding maar werd er ineens niets meer geroute.
Na een reboot kan ik zelfs geen adsl verbinding meer tot stand bregen. De user/password verificatie faalt aangezien de server van dommel onbereikbaar is.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:16
door Bobbe
update: nu geen timeouts meer bij de user/password verificatie, maar een melding dat de user ongeldig is.
maw: ze zijn dus aan het werk bij Dommel.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:21
door Yohan
Het zelfde probleem in regio 03/448xxxx login at ISP failed. Roaming host unreachable.
Het is de laatste weken nogal gebeurd dat internet plat lag.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:26
door abdel
Hetzelfde probleem ook in regio 03/227
Heb er alleen vandaag last van gehad
[ Post made via mobile device ]
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:27
door Fatsie
Regio Duffel (015) zelfde, CHAP auth failed. Er is wel nog correct synchro, standaard troubleshooting levert niks op dus we kunnen er gerust vanuit gaan dat het probleem aan hun kant zit. Vlak voor het weekend, als dat maar goed komt !
Even een user/pass van het werk ingevlamd en dan werkt het prima (Belgacom).
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:30
door yurifedov
Ook geen Dommel in Leuven.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:31
door Bobbe
Fatsie,
Het ligt inderdaad bij Dommel. Er is hier ook sync op de lijn; De problemen beginnen bij de user verificatie, bij Dommel dus.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:36
door dweezil
ook geen Dommel in Oostende (059)
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:42
door krisken
Ik hoor hier net hetzelfde uit de 058 streek. Is dus een landelijk probleem...
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:44
door krisken
En zonet ook een sms gehad van een kennis : zone 09 (lex 91MEL0 - Melle) die down is...
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:46
door franjo
brussel idem ,zeker dommel.
hier in huis, op dezelfde kabel vd buren ,ook belgacom ,en die doet t ,zoals u ziet
ieder keer als dommel eruit ligt, blijkt belgacom gewoon te functioneren.
ga er toch serieus over denken om te switchen.
vooral het gebrek aan informatie is erg frustrerend
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:49
door donthateme
Hier ook idemdito regio 089
Vanmorgen deed ie het nog. Hoop asap oplossing..
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 17:50
door FullHD
Ze zouden het op hun Facebook pagina kunnen zetten... maar misschien geraken ze er zelf niet aan.
[ Post made via mobile device ]
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 18:09
door foxhound
011 ligt et ook plat. Helpdesk was niet te bereiken (bezettoon na keuzemenu) en blijkt nu gesloten te zijn. Spijtig da ik voor een jaar betaald heb, anders kon ik nu al naar Belgacom.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 18:14
door franjo
brussel heeft weer n ip adres
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 18:19
door Bobbe
053 kan ook weer verbinden en krijgt een ip.
Ik raak wel nog maar 1 hop ver. Maw: nog geen enkele site is bereikbaar.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 18:28
door Fatsie
Hier net terug online gekomen !
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 18:28
door Koelreuteria
1,5 uur zonder gezeten. Nu alles terug oké.
Zone 051
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 18:29
door asilnevs
014 lag ook plat maar sinds enkele minuten werkt het terug
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 18:44
door foxhound
Even up Geweest ligt terug plat nu
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 19:16
door donthateme
089 doet het weer..
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 19:18
door Pletskop
Hier in 09 ook terug online.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 19:21
door Ruben89
Die van Dommel wisten blijkbaar al dat ik ging overschakelen naar telenet, ik dacht dat het was om mij te pesten...
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 20:41
door Fatsie
omwille van een softwarebug in een van onze core-switchingsystemen was er eerder vandaag een onderbreking van de netwerkconnectiviteit tussen 16:30 en 18:15. we stuurden binnen de 5 minuten na het optreden van dit probleem een engineer naar het bewuste datacentrum in brussel maar omwille van extreem moeilijke avondspits-omstandigheden geraakte deze pas na 1u en 40 minuten ter plaatse terwijl dit onder normale omstandigheden maximaal 20 minuten zou mogen duren. Een reset van de bewuste apparatuur heeft het probleem opgelost. Uiteraard betreuren wij deze storing en wensen ons te verontschuldigen voor de ondervonden ongemakken. we danken u alvast voor uw begrip en vertrouwen!
Bron:
http://lianka.schedom-europe.net/
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 20:44
door Goztow
Toch nog meer ub ers bij Dommel dan ik dacht.
[ Post made via mobile device ]
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 27 sep 2013, 21:00
door Tomsworld
Nooit gehoord van, Out of band management, routertje met dial in of lijntje van een concurent. Of indien een reload, remote hands ?
Dat verwacht ik toch zelfs van een budget provider.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 01 okt 2013, 18:03
door the animator
Vandaag effe plat. Gisteren een paar minuten. Paar dagen geleden ook. Tel dat bij al momenten dat ze op een jaar plat liggen (dagen in totaal!!!), en geen VDSL meer doorverkopen, geen jaarlijkse betalingen meer aanvaarden etc... Hoe lang gaat Dommel nog blijven bestaan?
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 01 okt 2013, 18:46
door User_Rudy
Behalve vrijdag tussen 16 en 18 uur, is Dommel niet down meer geweest hier.
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 02 okt 2013, 20:53
door duizend
Toen dommel startte met jaarlijkse betalingen was het hier "t' zal nie lang meer duren"
Nu ze jaarlijkse betalingen niet meer aanbieden voor nieuwe klanten is het hier van "t' zal nie lang meer duren"
Enfin tot zolang het duurt geniet ik ervan
Vrijdag pas om 20:00 thuisgekomen en dus weer niks van de storing gemerkt ...
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 02 okt 2013, 21:39
door TiTanium
the animator schreef:Vandaag effe plat. Gisteren een paar minuten. Paar dagen geleden ook. Tel dat bij al momenten dat ze op een jaar plat liggen (dagen in totaal!!!), en geen VDSL meer doorverkopen, geen jaarlijkse betalingen meer aanvaarden etc... Hoe lang gaat Dommel nog blijven bestaan?
Je hebt gewoon een onstabiele lijn van dommel. Welke abonnement heb jij?
Re: Dommel serieus down
Geplaatst: 07 okt 2013, 22:35
door the animator
Ik heb een Cityconnect. En ja die lijn is veel keer down. Maar iedere keer ik naar Dommel bel zeggen ze dat het probleem bij hun is en dat ze er aan aan het werken zijn. Ik merk misschien meer van die onderbrekingen dan andere mensen omdat ik bijna gans de dag en avond voor mijn PC online zit.