Klantendienst BGC
Geplaatst: 11 sep 2013, 19:35
De concrete situatie:
- eigenaar van studentenkoten met gebouwen in Gent en Kortrijk
- 2 nieuwe VDSL-lijnen nodig, gespreid over 2 locaties
- technisch contact, administratief contact (facturen), installatie-adressen
Ik heb het lang uitgesteld omdat ik geen zin had in de typische Belgacom-rompslomp. Uiteindelijk ben ik er nu toch mee gestart en natuurlijk loopt alles mis.
De vragen:
* Kan ik ergens zo een voorbeeld-opzegbrief terugvinden?
* Naar welk nummer kan ik bellen om afspraken voor installatie te verzetten?
* Naar welk nummer kan ik bellen om goede afspraken te maken omtrent dergelijke dossiers (waarvan Belgacom nu totaal nog niet op de hoogte is van de complexiteit) in plaats van gewoon van het kastje naar de muur gestuurd te worden?
* Als er via de website exclusief een internetverbinding besteld wordt voor een nieuwe lijn, krijg je dan automatisch een telefoonnummer? Worden er naast het internetabonnement (bv. 35 euro) nog andere verdoken kosten aangerekend? (zoals voor dat telefoonnummer dat je dan niet gevraagd had)
De details heb ik weggelaten omdat dit duidelijk niet geapprecieerd werd.
- eigenaar van studentenkoten met gebouwen in Gent en Kortrijk
- 2 nieuwe VDSL-lijnen nodig, gespreid over 2 locaties
- technisch contact, administratief contact (facturen), installatie-adressen
Ik heb het lang uitgesteld omdat ik geen zin had in de typische Belgacom-rompslomp. Uiteindelijk ben ik er nu toch mee gestart en natuurlijk loopt alles mis.
De vragen:
* Kan ik ergens zo een voorbeeld-opzegbrief terugvinden?
* Naar welk nummer kan ik bellen om afspraken voor installatie te verzetten?
* Naar welk nummer kan ik bellen om goede afspraken te maken omtrent dergelijke dossiers (waarvan Belgacom nu totaal nog niet op de hoogte is van de complexiteit) in plaats van gewoon van het kastje naar de muur gestuurd te worden?
* Als er via de website exclusief een internetverbinding besteld wordt voor een nieuwe lijn, krijg je dan automatisch een telefoonnummer? Worden er naast het internetabonnement (bv. 35 euro) nog andere verdoken kosten aangerekend? (zoals voor dat telefoonnummer dat je dan niet gevraagd had)
De details heb ik weggelaten omdat dit duidelijk niet geapprecieerd werd.