Pagina 1 van 1
Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 14 aug 2013, 18:35
door nightwish
Op 11/05/2013 heb ik voor mijn ouders via de Belgacom Premium Club "60 gratis nationale belminuten: vaste Belgacom-lijn" besteld.
Op 25/06/2013 waren deze gratis nationale belminuten nog steeds niet geactiveerd en heb ik hiervoor een klacht neergelegd.
Op 24/07/2013 werden mijn ouders dan door een Belgacom-medewerker opgebeld met de belofte dat het binnen de 2 werkdagen in orde zou komen.
Ondertussen zijn we 3 weken verder en is er van een activatie nog steeds geen sprake.
Zijn er hier nog mensen met dezelfde negatieve ervaring?
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 14 aug 2013, 20:08
door ulixes
Af en toe komt er via de post zo'n promofolder van premium club aan. Er was een hele tijd geleden een promotie waarbij je twee gratis cinematickets kon winnen door vanaf 8u 's ochtends op een bepaalde dag een sms te sturen. Speciaal wekker gezet en een sms gestuurd, sindsdien nooit meer iets van gehoord. Voor gsm heb ik geen abonnement maar ik ben wel pay&go gebruiker en mijn gsm-nummer stond geregistreerd bij mijn premium club gegevens.
Anderzijds: onlangs via premium club zo'n Maesto 60 (aka Sagem Sixty) besteld met korting. Die werd snel geleverd en de rest van het verschuldigde bedrag stond netjes op de volgende factuur.
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 16 aug 2013, 12:32
door VOiD
Eén en al bedrog idd.
Ik krijg een gepersonaliseerde mail met een promotie waarin staat dat indien ik Vodafone Passport activeer ik 5.300 extra punten krijg. Ik doe dit en 2 maand later na contact met Eva blijkt dat ik niet in aanmerking kom omdat ik een automatic reload heb ipv. een abonnement ! Precies of ze dit niet weten bij BGC

Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 17 aug 2013, 12:03
door nickz
Nu dat de Europese Commissie de maximumtarieven voor roaming nog sterker heeft verlaagd, zoekt Proximus een manier om dit te omzeilen. Met Vodafone Passport betaal je namelijk meer voor uitgaande gesprekken korter dan 3m30s en voor inkomende gesprekken korter dan 6m08s of tussen 10m01s en 12m14s, zie deze tabel:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 88#p500442
Ik zou dus aanraden om deze optie te deactiveren als je naar EU-landen gaat waar Vodafone Passport van toepassing is, tenzij je (steeds) lange gesprekken gaat voeren.
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 17 aug 2013, 13:08
door Heronic
En dan nog maar te zwijgen over punten die "tijdelijk" geldig zijn zodat je die nooit deftig kan opbouwen.
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 17 aug 2013, 13:15
door Tomsworld
Ik wacht ook nog op punten omdat ik domiciliering geactiveerd hebt die zouden automatisch moeten komen maar ze komen ook niet.
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 17 aug 2013, 15:24
door fryelectro
Ik heb net tickets gewonnen voor de memorial van damme en ik ben zelfs geen klant meer (maar krijg nog wel de mails).
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 17 aug 2013, 23:23
door tendonsie
VOiD schreef:Eén en al bedrog idd.
Ik krijg een gepersonaliseerde mail met een promotie waarin staat dat indien ik Vodafone Passport activeer ik 5.300 extra punten krijg. Ik doe dit en 2 maand later na contact met Eva blijkt dat ik niet in aanmerking kom omdat ik een automatic reload heb ipv. een abonnement ! Precies of ze dit niet weten bij BGC

=> Bij ons is dit wel gelukt.
=> Altijd vlotjes de punten gehad, ook vriendelijk bij opbellen.
Punten uitgeven doe ik in het najaar, ik hou men hart vast als ik het hier lees.
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 17 aug 2013, 23:30
door VOiD
Met een pre-paid kaart of met een abbo ?
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 17 aug 2013, 23:34
door tendonsie
Abo, dat uiteraard aan e-services is gekoppeld.
Met een pre-paid kaartje gaat het vast niet werken hé

(Heb het toen ook op pre-paid GC kaartje gedaan, maar dat werkt dan niet, die is e-services Belgacom Proximus)
Mij lijkt het dus, dat je moet doen met het nummer dat werkelijk op een Belgacom factuur staat elke maand.
Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 18 aug 2013, 00:01
door gm123
Hoe krijg je die punten eigenlijk? Ik had ergens gelezen gewoon door je factuur te betalen, maar hier blijft dat op 0 staan..
Ik wil mijn gratis foto's terug ipv dit gezever.

Re: Belgacom Premium Club: bedrog?
Geplaatst: 18 aug 2013, 10:39
door testertje
Ik dacht dat je je moest inschrijven in die club.
Vroeger kon je naar 1910 bellen. Is er nu geen optie in e-services om dit te activeren?
Hier zijn er geen problemen om die punten te verdienen en uit te geven.
Momenteel worden de punten x 5 bijgezet en heb in het begin van het jaar punten omgewisseld voor belminuten en foto's.