Pagina 1 van 1

probleem herladen PostMobile

Geplaatst: 05 aug 2013, 09:10
door broch
Een drietal maanden geleden kon ik mijn PostMobile-prepaid niet meer herladen. Als ik het herlaadproces start valt meteen op dat de website niet correct wordt weergegeven: de layout klopt niet en letters met accenten en symbolen zoals het euro-teken worden weergegeven als een vraagteken. Het is wel nog mogelijk om een herlaadbeurt te selecteren, maar als ik dan uiteindelijk aan de betaling kom blijft het scherm wit. Dit gebeurt op drie verschillende PC's en met eender welke browser: Internet Explorer, Firefox, Chrome, Opera, ... . De PC's werken verder perfect en verschillende virusscanners geven ook geen problemen aan.

Herkent iemand dit en, nog beter, is er een oplossing voor? De PostMobile-helpdesk had in ieder geval geen idee. :-(

Re: probleem herladen PostMobile

Geplaatst: 05 aug 2013, 09:43
door nickz
Activeer gewoon m-banxafe. M-banxafe werkt via een beveiligingsmodule die in je simkaart aanwezig is en een pincode (zoals een bankkaart dus). Herladen kan je dan vanaf je eigen telefoon, zonder internettoegang, zonder kaartlezer en zelfs in het buitenland. Geen ellende meer met online herladen. M-banxafe bestaat al sinds 2003 (aanvankelijk enkel bij Mobistar), toch zijn er vreemd genoeg nog veel mensen die dit niet kennen. Zie http://www.bpost.be/site/nl/residential ... link5.html

Sent from my Xperia Z using Tapatalk

Re: probleem herladen PostMobile

Geplaatst: 05 aug 2013, 14:11
door broch
Zeer goede tip, ik had wel al van deze optie gehoord, maar had het nog niet nader bekeken. Ik blijf overigens wel nieuwsgierig naar de reden waarom online herladen niet (meer) wil, maar het zal misschien altijd een mysterie blijven :)