Overstappen van Pay&Go naar Mobile Vikings
Geplaatst: 28 jun 2013, 15:53
Verdomme Belgacom. Vorige week vrijdag (21/6) geeft ik dmv de sms code 8989 toestemming aan Mobile Vikings om mijn Pay&Go nummer over te dragen naar hen.
Op de site staat max. 3 dagen. Omdat het vrijdagavond is en in het weekend niet gewerkt wordt wacht ik nog tot vandaag (7 dagen later) om contact op te nemen met Proximus. 's Ochtends gebeld (1 uur in totaal naar een betalend nummer) om te wachten en uiteindelijk de situatie uit te leggen. MV had mij al per mail op donderdag laten weten dat de aanvraag correct is uitgevoerd, en dat de overdracht nu aan Proximus/belgacom ligt.
De persoon aan de lijn controleert mijn GSM nummer en zegt dat de overdracht geblokkeerd werd (Fout bij Belgacom) geen verdere uitleg maar het zou in de loop van de dag gebeuren. Om 15u30 opnieuw gebeld om te melden dat de overdracht nog niet gebeurd is en dat ik toch graag zou kunnen bellen in het weekend.
Ik vertik het om nog meer geld op de Pay&Go kaart te zetten. Flippo zegt dat ik nog maar wat geduld moet hebben. Ja tot wanneer? tot na 17u00 als iedereen stopt met werken en ik nog niet kan overstappen?
Dat het gehele systeem van aanmaak, toekenning van nummers, en overdracht nog door Belgacom moet gebeuren, is een dikke miserie. Dit zou door een onafhankelijk orgaan moeten gebeuren, en niet door een bedrijf die telefonie aanbiedt en dus in de mogelijkheid is het moeilijk te maken voor klanten die naar de concurrentie willen overstappen.
Op de site staat max. 3 dagen. Omdat het vrijdagavond is en in het weekend niet gewerkt wordt wacht ik nog tot vandaag (7 dagen later) om contact op te nemen met Proximus. 's Ochtends gebeld (1 uur in totaal naar een betalend nummer) om te wachten en uiteindelijk de situatie uit te leggen. MV had mij al per mail op donderdag laten weten dat de aanvraag correct is uitgevoerd, en dat de overdracht nu aan Proximus/belgacom ligt.
De persoon aan de lijn controleert mijn GSM nummer en zegt dat de overdracht geblokkeerd werd (Fout bij Belgacom) geen verdere uitleg maar het zou in de loop van de dag gebeuren. Om 15u30 opnieuw gebeld om te melden dat de overdracht nog niet gebeurd is en dat ik toch graag zou kunnen bellen in het weekend.
Ik vertik het om nog meer geld op de Pay&Go kaart te zetten. Flippo zegt dat ik nog maar wat geduld moet hebben. Ja tot wanneer? tot na 17u00 als iedereen stopt met werken en ik nog niet kan overstappen?
Dat het gehele systeem van aanmaak, toekenning van nummers, en overdracht nog door Belgacom moet gebeuren, is een dikke miserie. Dit zou door een onafhankelijk orgaan moeten gebeuren, en niet door een bedrijf die telefonie aanbiedt en dus in de mogelijkheid is het moeilijk te maken voor klanten die naar de concurrentie willen overstappen.