MMS van Mobistar naar Proximus
Geplaatst: 20 jun 2013, 17:18
Mijn vriendin heeft sinds een week een Lumia 620. Het toestel werkt perfect, op een detail na. Ze kan geen MMS berichten sturen naar mij.
Ik heb de instellingen dan maar manueel toegevoegd zoals ze op de website staan = gevolg: telkens verzending mislukt
Dan maar terug de oude instellingen activeren en eens een MMS naar zichzelf sturen (op aanraden van de Mobistar winkel). Dat lukte verbazend genoeg. Nadien een naar mij verzonden en deze kwam verbazend genoeg ook binnen de 5 minuten aan. Opgelost zou je zo denken. Niet dus!
Dat is de enige MMS die ooit is toegekomen bij mij, ondertussen worden wel alle MMS berichten aangerekend van haar belkrediet
Bel ik naar Mobistar dan kom ik niet verder dan "Je moet naar 1910 bellen meneer, dan kan je dat activeren". Daar krijg je dan een uitleg over hoe je het via #123# moet doen maar dat maakt geen enkel verschil.
Nog ideeën? Ik zeg haar al een tijd om over te stappen naar een andere provider, maar ze durft niet omdat bij haar thuis iedereen Mobistar heeft
Een MMS getest naar haar zus en die kwam ook toe. Het probleem lijkt dus vooral tussen Mobistar en Proximus te zitten. Aangezien het niet de eerste problemen zijn met haar Mobistar kaart gok ik dat het daar nu ook weer van hetzelfde zal zijn.
MMS berichten van mij naar haar komen wel toe. Met SMS is er geen enkel probleem.
Men neemt snel op op de klantendienst en is altijd vriendelijk in de winkel (soms te opdringerig om een abonnement te slijten maar kom), maar echte hulp heb ik nog niet gehad. Vandaar dat ik hier eens informeer. Geen idee of Mobistar ook zo een forumverantwoordelijke heeft die kan helpen.
Ik heb de instellingen dan maar manueel toegevoegd zoals ze op de website staan = gevolg: telkens verzending mislukt
Dan maar terug de oude instellingen activeren en eens een MMS naar zichzelf sturen (op aanraden van de Mobistar winkel). Dat lukte verbazend genoeg. Nadien een naar mij verzonden en deze kwam verbazend genoeg ook binnen de 5 minuten aan. Opgelost zou je zo denken. Niet dus!
Dat is de enige MMS die ooit is toegekomen bij mij, ondertussen worden wel alle MMS berichten aangerekend van haar belkrediet
Bel ik naar Mobistar dan kom ik niet verder dan "Je moet naar 1910 bellen meneer, dan kan je dat activeren". Daar krijg je dan een uitleg over hoe je het via #123# moet doen maar dat maakt geen enkel verschil.
Nog ideeën? Ik zeg haar al een tijd om over te stappen naar een andere provider, maar ze durft niet omdat bij haar thuis iedereen Mobistar heeft
Een MMS getest naar haar zus en die kwam ook toe. Het probleem lijkt dus vooral tussen Mobistar en Proximus te zitten. Aangezien het niet de eerste problemen zijn met haar Mobistar kaart gok ik dat het daar nu ook weer van hetzelfde zal zijn.
MMS berichten van mij naar haar komen wel toe. Met SMS is er geen enkel probleem.
Men neemt snel op op de klantendienst en is altijd vriendelijk in de winkel (soms te opdringerig om een abonnement te slijten maar kom), maar echte hulp heb ik nog niet gehad. Vandaar dat ik hier eens informeer. Geen idee of Mobistar ook zo een forumverantwoordelijke heeft die kan helpen.