Vraag ivm telefonie
Geplaatst: 07 jun 2013, 21:51
ik heb vandaag dus de volgende mail ontvangen van dommel:
"Deze mail geldt als officiele kennisgeving dat het gratis bellen op uw account voorlopig zal worden opgeschort tot de volgende verlengdatum van uw account in overeenstemming met de specifieke productvoorwaarden op http://www.dommel.com:
"enkel voor strikt persoonlijk of kmo gebruik. Een fair use policy (fup) is van toepassing op het gratis bellen naar alle belgische vaste, belgische mobiele en internationale vaste bestemmingen, dit wil zeggen dat wanneer het verbruik naar die bestemmingen extreme bovengemiddelde waarden aanneemt of wanneer schedom een vermoeden heeft van fraude, de gratis toegang tot deze bestemmingen voorlopig zal worden geblokkeerd tot de volgende verlengdatum van de account. de klant kan deze bestemmingen dan nog wel bellen aan volgende voorwaarden: nationaal vast: 0.0201 euro/minuut, nationaal mobiel: 0.1495 euro/minuut, internationale vaste tarieven ingeval van deze blokkering kan men hier vinden. voorafgaand aan deze blokkering zullen we de klant hiervan via email op de hoogte stellen."
Bij de volgende verlengdatum van uw account zullen we deze fup inbreuk opnieuw evalueren aan de hand van uw gemiddelde verbruik over de laatste 4 maanden.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten"!
Als ik op crm.schedom-europe.net/ kijk dan zie ik niet direct hoeveel minuten ik heb gebeld. Ik kan nu niet meer telefoneren, als ik probeer te bellen dan krijg ik een stem te horen dat deze dienst niet actief is.
Mijn vraag is of ik de limiet heb overschreden (ik geloof dat je 2000min. per maand gratis krijgt), of is het iets anders?
"Deze mail geldt als officiele kennisgeving dat het gratis bellen op uw account voorlopig zal worden opgeschort tot de volgende verlengdatum van uw account in overeenstemming met de specifieke productvoorwaarden op http://www.dommel.com:
"enkel voor strikt persoonlijk of kmo gebruik. Een fair use policy (fup) is van toepassing op het gratis bellen naar alle belgische vaste, belgische mobiele en internationale vaste bestemmingen, dit wil zeggen dat wanneer het verbruik naar die bestemmingen extreme bovengemiddelde waarden aanneemt of wanneer schedom een vermoeden heeft van fraude, de gratis toegang tot deze bestemmingen voorlopig zal worden geblokkeerd tot de volgende verlengdatum van de account. de klant kan deze bestemmingen dan nog wel bellen aan volgende voorwaarden: nationaal vast: 0.0201 euro/minuut, nationaal mobiel: 0.1495 euro/minuut, internationale vaste tarieven ingeval van deze blokkering kan men hier vinden. voorafgaand aan deze blokkering zullen we de klant hiervan via email op de hoogte stellen."
Bij de volgende verlengdatum van uw account zullen we deze fup inbreuk opnieuw evalueren aan de hand van uw gemiddelde verbruik over de laatste 4 maanden.
Bedankt voor uw vertrouwen in onze firma en produkten"!
Als ik op crm.schedom-europe.net/ kijk dan zie ik niet direct hoeveel minuten ik heb gebeld. Ik kan nu niet meer telefoneren, als ik probeer te bellen dan krijg ik een stem te horen dat deze dienst niet actief is.
Mijn vraag is of ik de limiet heb overschreden (ik geloof dat je 2000min. per maand gratis krijgt), of is het iets anders?