Problemen met Gigaset C610 IP
Geplaatst: 03 mei 2013, 11:39
Ik hoop dat hier iemand mij eventueel wat kan verder helpen.
Ik gebruik een Gigaset C610 IP met WeePee als inkomende lijn en VoipSTUNT als uitgaande lijn.
Vorige week is er een stroompanne geweest en sindsdien heb ik problemen met het toestel. Bij zowel inkomende als uitgaande gesprekken hoor ik niets aan mijn zijde, maar de mensen aan de andere zijde kunnen mij perfect verstaan.
Bij de providers is mij verteld dat het probleem niet bij aan hun zijde ligt en dat ik de instellingen opnieuw moest proberen in te stellen.
Dit heb ik gedaan, zelfs met de automatische settings via de instellingscode die je kan opvragen op de site van WeePee en met de standaard instellingen van VoipSTUNT die voor de panne wel werkte.
Eerst dacht ik dat de speaker kapot was, maar tonen zijn wel hoorbaar.
Iemand enig idee wat het kan zijn of hoe dit opgelost kan worden?
Bedank.
Ik gebruik een Gigaset C610 IP met WeePee als inkomende lijn en VoipSTUNT als uitgaande lijn.
Vorige week is er een stroompanne geweest en sindsdien heb ik problemen met het toestel. Bij zowel inkomende als uitgaande gesprekken hoor ik niets aan mijn zijde, maar de mensen aan de andere zijde kunnen mij perfect verstaan.
Bij de providers is mij verteld dat het probleem niet bij aan hun zijde ligt en dat ik de instellingen opnieuw moest proberen in te stellen.
Dit heb ik gedaan, zelfs met de automatische settings via de instellingscode die je kan opvragen op de site van WeePee en met de standaard instellingen van VoipSTUNT die voor de panne wel werkte.
Eerst dacht ik dat de speaker kapot was, maar tonen zijn wel hoorbaar.
Iemand enig idee wat het kan zijn of hoe dit opgelost kan worden?
Bedank.