Yelotv op PC werkt op laptop maar niet op desktop.
Geplaatst: 14 apr 2013, 19:07
Ik heb het nog niet uitgevogeld.
Ik heb een laptop met Windows 7 en chrome.
Deze is met een edimax draadloze router verbonden op de telenet kabel modem.
Ik log in met mijn telenet login en alles werkt.
Nu heb ik ook een desktop met windows 7 64 bit.
Deze is ook via een draadloze usb stick op de edimax aangesloten.
Ik start chrome, log in.... en wat ik ook doe ik krijg altijd de melding
""Je kan op dit moment geen Live TV stream bekijken. Probeer later opnieuw.""
Ik heb al mijn cookies van firefox, chrome and IE verwijdert.
Silverlight verwijdert, reboot, silverlight opnieuw geïnstalleerd.
Flash opnieuw geinstalleerd.
Ander yelo account aangemaakt.
Ook als ik rechtstreeks de lan kabel in de switch stop ipv via de router werk het niet.
Wat ik ook doe, op de laptop werkt het wel, op de desktop niet.
Iemand een idee?
Kan het komen door virtual lan's en VPN's die ik op mijn desktop heb en dat Telenet daar op controleert of zo?
Teamviewer staat bijvoorbeeld altijd aan op mijn desktop.
Maar als ik via teamviewer inlog op de laptop dan werkt het daar wel gewoon.
Ik snap er echt niks van.
Zelfde account, zelfde IP adres, zelfde browser en operating systeem ... er moet ergens een restant van silverlight op mijn deskstop staan dat telenet controleert en waardoor het niet werkt.
Weet iemand hoe ik alles van silverlight kan schoonmaken?
Ik heb een laptop met Windows 7 en chrome.
Deze is met een edimax draadloze router verbonden op de telenet kabel modem.
Ik log in met mijn telenet login en alles werkt.
Nu heb ik ook een desktop met windows 7 64 bit.
Deze is ook via een draadloze usb stick op de edimax aangesloten.
Ik start chrome, log in.... en wat ik ook doe ik krijg altijd de melding
""Je kan op dit moment geen Live TV stream bekijken. Probeer later opnieuw.""
Ik heb al mijn cookies van firefox, chrome and IE verwijdert.
Silverlight verwijdert, reboot, silverlight opnieuw geïnstalleerd.
Flash opnieuw geinstalleerd.
Ander yelo account aangemaakt.
Ook als ik rechtstreeks de lan kabel in de switch stop ipv via de router werk het niet.
Wat ik ook doe, op de laptop werkt het wel, op de desktop niet.
Iemand een idee?
Kan het komen door virtual lan's en VPN's die ik op mijn desktop heb en dat Telenet daar op controleert of zo?
Teamviewer staat bijvoorbeeld altijd aan op mijn desktop.
Maar als ik via teamviewer inlog op de laptop dan werkt het daar wel gewoon.
Ik snap er echt niks van.
Zelfde account, zelfde IP adres, zelfde browser en operating systeem ... er moet ergens een restant van silverlight op mijn deskstop staan dat telenet controleert en waardoor het niet werkt.
Weet iemand hoe ik alles van silverlight kan schoonmaken?