Pagina 1 van 1

Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 08 apr 2013, 18:35
door pina
Sinds enkele dagen kan ik niet meer op Yelo op mijn ipad. Ik krijg dan altijd de foutmelding:

Er liep iets fout! Yelo tv kon geen verbinding maken.

Op mijn iphone werkt het ook niet meer. Volledig verwijderen en opnieuw installeren ook niet. Het vreemde is dat ik wel gewoon kan inloggen via mijn laptop, zoals gewoonlijk. Maar wanneer ik via mijn ipad probeer in te loggen op Mijn Telenet, geeft hij altijd aan dat mijn passwoord fout is... Yelo werkt oo op mijn laptop. Op mijn werk heb ik eens geprobeerd om daar in te loggen (mijn telenet), en daar krijg ik ook de foutmelding dat mijn passwoord fout is. Ik heb het gevoel dat wanneer ik via mijn laptop handmatig uitlog en terug inlog, ik er dan ook vanop mijn laptop niet meer op zal kunnen... Daarom dat ik dat niet durf op mijn laptop...

Re: Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 08 apr 2013, 19:34
door Wout
Zijn je apple producten jailbroken? 8)
Bel de technische dienst anders...

Re: Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 08 apr 2013, 22:01
door chabi2010
Hey

Op mijn iPhone 4s werkt het heel perfekt. ik ben klant van telenet en het werkt aleen bij telenet internet.

Re: Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 09 apr 2013, 11:25
door pina
Wout schreef:Zijn je apple producten jailbroken? 8)
Bel de technische dienst anders...
nee, niet gejailbreakt. Echt vreemd... Het werkte vorige week nochtans en nu ineens niet meer.

Re: Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 09 apr 2013, 14:26
door Wout
Telenet plant een verbetering voor de iOS-app ten laatste eind mei.

Zorg ervoor dat je steeds ingelogd bent via je eigen telenet netwerk (of homespot). Via 3G of een andere wifi zal het sowieso niet werken.
Als je problemen blijft hebben met login stel ik echt een telefoontje naar technische dienst voor.
Zij passen je login aan om zo (hopelijk) het probleem op te lossen.

Succes pina!

Re: Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 09 apr 2013, 18:31
door testertje
Deze morgen getest op het werk:

- chrome : paswoord en gebruikersnaam onjuist
- opera : paswoord en gebruikersnaam onjuist
- IE8 : paswoord en gebruikersnaam onjuist
- Firefox : werkt zonder probleem

Paswoord en gebruikersnaam geplakt uit Lastpass.

Re: Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 10 apr 2013, 00:40
door pina
nu net geprobeerd en kan ook niet inloggen via chrome én safari, maar wel via firefox, maar dat is hoogstwss omdat ik gewoon blijvend ben ingelogd via firefox als standaardbrowser

Re: Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 10 apr 2013, 14:13
door Wout
testertje doet z'n naam eer aan.

Ik moet bekennen dat dit wel veel issues zijn... hopelijk versnellen ze de updates!

Re: Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo

Geplaatst: 10 apr 2013, 15:00
door svenska
Hier geen problemen, zowel in IE, Chrome, Firefox en onder de iOS Yelo app.