Kan sinds enkele dagen niet meer inloggen in Yelo
Geplaatst: 08 apr 2013, 18:35
Sinds enkele dagen kan ik niet meer op Yelo op mijn ipad. Ik krijg dan altijd de foutmelding:
Er liep iets fout! Yelo tv kon geen verbinding maken.
Op mijn iphone werkt het ook niet meer. Volledig verwijderen en opnieuw installeren ook niet. Het vreemde is dat ik wel gewoon kan inloggen via mijn laptop, zoals gewoonlijk. Maar wanneer ik via mijn ipad probeer in te loggen op Mijn Telenet, geeft hij altijd aan dat mijn passwoord fout is... Yelo werkt oo op mijn laptop. Op mijn werk heb ik eens geprobeerd om daar in te loggen (mijn telenet), en daar krijg ik ook de foutmelding dat mijn passwoord fout is. Ik heb het gevoel dat wanneer ik via mijn laptop handmatig uitlog en terug inlog, ik er dan ook vanop mijn laptop niet meer op zal kunnen... Daarom dat ik dat niet durf op mijn laptop...
Er liep iets fout! Yelo tv kon geen verbinding maken.
Op mijn iphone werkt het ook niet meer. Volledig verwijderen en opnieuw installeren ook niet. Het vreemde is dat ik wel gewoon kan inloggen via mijn laptop, zoals gewoonlijk. Maar wanneer ik via mijn ipad probeer in te loggen op Mijn Telenet, geeft hij altijd aan dat mijn passwoord fout is... Yelo werkt oo op mijn laptop. Op mijn werk heb ik eens geprobeerd om daar in te loggen (mijn telenet), en daar krijg ik ook de foutmelding dat mijn passwoord fout is. Ik heb het gevoel dat wanneer ik via mijn laptop handmatig uitlog en terug inlog, ik er dan ook vanop mijn laptop niet meer op zal kunnen... Daarom dat ik dat niet durf op mijn laptop...