Pagina 1 van 1

Belgacom éénmalige kosten €120 ???

Geplaatst: 28 maa 2013, 14:56
door q-tec
Nog even kort formuleren waarom belgacom deze aanrekent=>

In juli en august 2012 is er iets te laat betaald vakantie etc dus 2*€9 boete zogezegd, gewoon factuur betaald zonder die €18.
Niks meer van gehoord tot januari 2013 dan staat die €18 er plots weer bij en moet dit binnen de paar dagen betaald zijn of ze sluiten alles af :twisted:

Komt er op neer dat de gsm afgesloten werd op een woensdag, donderdag alles betaald, zaterdag sluiten ze tv en internet ook af....
Nu krijg ik hier een factuur van €120 om alles weer te activeren :bang: éénmaal €30 kan ik misschien nog inkomen maar 4* NO WAY.
Mobiel internet free weekend zit er ook in maar dat is nog nooit gebruikt (sim kaart verloren).

https://dl.dropbox.com/u/5368016/IMG.jpg
https://dl.dropbox.com/u/5368016/IMG_0002.jpg

Graag toch wel even een reactie van het EVA team.
/Edit dispute number 16671725

Re: Belgacom éénmalige kosten €120 ???

Geplaatst: 28 maa 2013, 14:58
door krisken
Zou EVA team dan ook waarschuwen via twitter dat ze hier eens moeten kijken.

//edit : EVA gewaarschuwd met deze link http://kdr.ms/13AsN2T

Re: Belgacom éénmalige kosten €120 ???

Geplaatst: 28 maa 2013, 15:08
door VOiD
q-tec schreef:gewoon factuur betaald zonder die €18.
Ik ben er zeker van dat als je deze 18€ via e-services geprotesteerd had je hier zonder probleem een creditnota voor gekregen had en je je al deze miserie had kunnen besparen.
Zomaar een gedeelte van een factuur niet betalen zonder deze te bewisten, tja. Je bent hier niet in je recht vrees ik.

Re: Belgacom éénmalige kosten €120 ???

Geplaatst: 28 maa 2013, 15:09
door Gray
Ik zie het probleem niet...

Re: Belgacom éénmalige kosten €120 ???

Geplaatst: 28 maa 2013, 15:18
door q-tec
Ik ben er zeker van dat als je deze 18€ via e-services geprotesteerd had je hier zonder probleem een creditnota voor gekregen had en je je al deze miserie had kunnen besparen.
Misschien wel maar dat is nu niet het geval, in januari wel gedaan (telefonisch niet genoeg tijd via de eservice antwoord binnen de 10 werkdagen)

Nu eveneens gedaan maar alweer antwoord binnen de 10 werkdagen en ik moet betalen voor 08/04 dus daar gaan we dan weer door met het spelletje niet betaald weer alles afsluiten. Vandaar dat het snel moet gaan.
//edit : EVA gewaarschuwd met deze link http://kdr.ms/13AsN2T
thx intussen ook al via twitter en fb gedaan.

Ik zie het probleem niet...
€120 betalen omdat ze je 12uren afsluiten en daarna terug aansluiten (€120 euro = 2 maand internet tv en gsm) ik zou er dan beter met naar edp gaan.

Re: Belgacom éénmalige kosten €120 ???

Geplaatst: 28 maa 2013, 15:20
door Kenw00t
Dit soort miserie is gemakkelijk te voorkomen door te betalen met domiciliëring. Als ze dan ooit door een blunder teveel hebben aangerekend betwist je dit gewoon online en in 90% van de gevallen beseffen ze ook dat ze in fout zijn en geven ze zonder veel tegenspraak een creditnota.

Re: Belgacom éénmalige kosten €120 ???

Geplaatst: 28 maa 2013, 16:24
door Proximus
Beste q-tec,

Kan u mij via privébericht het factuurnummer bezorgen?

Dan kijk ik het even na voor u.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: Belgacom éénmalige kosten €120 ???

Geplaatst: 29 maa 2013, 18:07
door q-tec
Bij deze even vermelden dat het opgelost is door het Eva team, ik heb een creditnota gekregen van €120. Waarvoor mijn dank!