Pagina 1 van 1

TV Vlaanderen wordt duurder

Geplaatst: 26 maa 2013, 15:15
door Kenw00t
Net deze nieuwsbrief gekregen:
Ondertussen blijven we voor uw huidig zenderpakket alles in het werk stellen om te kunnen blijven investeren in de waarde van uw abonnement. We willen verder groeien in ons aanbod en onze service om u ook in de toekomst de beste tv-ervaringen te garanderen.

Door de toenemende technische kosten zijn we, voor het eerst sinds 1 juli 2011, genoodzaakt de prijs van uw zenderpakket te herzien. Vanaf volgende maand stijgt de prijs van uw pakket met €1 per maand, van €10,90 naar €11,90 per maand. 1

We informeren u ten slotte ook over de nieuwe Algemene Voorwaarden die geldig zijn op uw abonnement vanaf 1 mei 2013. U vindt deze op http://www.tv-vlaanderen.be/voorwaarden. Mocht u omwille van deze wijzigingen uw abonnement willen veranderen of beëindigen, dan kan dit volledig kosteloos door onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 te bellen.
Is er iemand die weet wat er in die voorwaarden veranderd is?

Re: TV Vlaanderen wordt duurder

Geplaatst: 02 jul 2013, 20:34
door jorgo
Mocht u omwille van deze wijzigingen uw abonnement willen veranderen of beëindigen, dan kan dit volledig kosteloos door onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 te bellen.
Recupereer je indien je op deze manier opzegt nog een deel van je jaarlijks betaalde abonnementsgeld?

Re: TV Vlaanderen wordt duurder

Geplaatst: 02 jul 2013, 21:47
door silencer
Ook voor de oude basic abbonnementen of blijven deze op dezelfde prijs steken ?

Re: TV Vlaanderen wordt duurder

Geplaatst: 03 jul 2013, 13:59
door wied
4 maanden geleden heb ik ca 132,00 € betaald voor mijn (7 jaar) oude abo...

Re: TV Vlaanderen wordt duurder

Geplaatst: 03 jul 2013, 17:14
door jorgo
jorgo schreef:
Mocht u omwille van deze wijzigingen uw abonnement willen veranderen of beëindigen, dan kan dit volledig kosteloos door onze klantendienst op het nummer 02 790 2 790 te bellen.
Recupereer je indien je op deze manier opzegt nog een deel van je jaarlijks betaalde abonnementsgeld?
Daarnet met de klantendienst contact opgenomen. Ze zouden de maanden dat je nog klant bent crediteren.
Opzeg dient wel schriftelijk te gebeuren.