online bestelling: belachelijk
Geplaatst: 20 maa 2013, 19:56
Ik dacht, we gaan terug van MV naar base (die spotify is wel leuk)
- je bestelt online (want je hebt de tijd niet om in de winkel te bestellen + het is 10 euro goedkoper)
- je doorloopt alles, je betaalt je 5 euro, en je krijgt de bevestiging.
- ik ben zelden voor 6u thuis, maar er is wél altijd iemand aanwezig. gezien de koerier wél even je pas wil (voor base, blijkbaar) laat ik die braaf thuis.
geen kopie, neenee, mijn feitelijke identiteitskaart zelf.
kom je 's avonds thuis: niet afgeleverd want de persoon die de bestelling plaatst, moet zélf aanwezig zijn om zijn kribbel nog te zetten onder het contract...
en onder de papieren voor nummerbehoud.
hoe zat dat met hun "100% vrijheid, geen vast contract" ?
dus ondanks het feit dat je online bestelt (omdat je dus niet op tijd bent om het anders te doen), en ondanks dat je online alles ingeeft (zoals simkaartnr en identiteitskaart etc), EN de 5 euro betaald hebt... moet je toch nog speciaal voor die simkaart en de papieren tijd maken.
sja, mijn annulatie is al gemaild en ik blijf mooi bij MV, dan zullen we spotify wel apart aankopen![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ik snap niet hoe een bedrijf je online aanmoedigt in te schrijven, en vervolgens verwacht dat je een halve dag thuis bent om een simkaart in ontvangst te nemen en het contract te tekenen.
(als ze nu bv je dat laten uitprinten en dat terugfaxen ofzo, kan ik nog inkomen)
ik denk zelfs niet dat er andere bedrijven zijn die deze absurditeit hebben?
bij aanvraag snow iig niet (thans ook een base product...)
bij aanvraag & portering bgc/edp, edp/scarlet, scarlet/bgc trouwens ook nooit iets getekend (jawel, voor scarlet, ontvangst van materiaal)
note: dit is niet perse bedoeld om base af te kraken, maar mensen die online willen bestellen om tijd te besparen en vlot over te schakelen, think twice want je moet wel thuis zijn gedurende een halve dag, ma-vr (dus niet na 6u en niet in het weekend, wanneer de meeste mensen effectief tijd hebben)
- je bestelt online (want je hebt de tijd niet om in de winkel te bestellen + het is 10 euro goedkoper)
- je doorloopt alles, je betaalt je 5 euro, en je krijgt de bevestiging.
- ik ben zelden voor 6u thuis, maar er is wél altijd iemand aanwezig. gezien de koerier wél even je pas wil (voor base, blijkbaar) laat ik die braaf thuis.
geen kopie, neenee, mijn feitelijke identiteitskaart zelf.
kom je 's avonds thuis: niet afgeleverd want de persoon die de bestelling plaatst, moet zélf aanwezig zijn om zijn kribbel nog te zetten onder het contract...
en onder de papieren voor nummerbehoud.
hoe zat dat met hun "100% vrijheid, geen vast contract" ?
dus ondanks het feit dat je online bestelt (omdat je dus niet op tijd bent om het anders te doen), en ondanks dat je online alles ingeeft (zoals simkaartnr en identiteitskaart etc), EN de 5 euro betaald hebt... moet je toch nog speciaal voor die simkaart en de papieren tijd maken.
sja, mijn annulatie is al gemaild en ik blijf mooi bij MV, dan zullen we spotify wel apart aankopen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ik snap niet hoe een bedrijf je online aanmoedigt in te schrijven, en vervolgens verwacht dat je een halve dag thuis bent om een simkaart in ontvangst te nemen en het contract te tekenen.
(als ze nu bv je dat laten uitprinten en dat terugfaxen ofzo, kan ik nog inkomen)
ik denk zelfs niet dat er andere bedrijven zijn die deze absurditeit hebben?
bij aanvraag snow iig niet (thans ook een base product...)
bij aanvraag & portering bgc/edp, edp/scarlet, scarlet/bgc trouwens ook nooit iets getekend (jawel, voor scarlet, ontvangst van materiaal)
note: dit is niet perse bedoeld om base af te kraken, maar mensen die online willen bestellen om tijd te besparen en vlot over te schakelen, think twice want je moet wel thuis zijn gedurende een halve dag, ma-vr (dus niet na 6u en niet in het weekend, wanneer de meeste mensen effectief tijd hebben)