Pagina 1 van 1

Digibox update

Geplaatst: 19 maa 2013, 08:24
door Jeroewn
Ik kreeg daarnet een update op mijn digicorder. Nu hij klaar is is er helaas niet veel verandering te zien. Enkel een compleet nieuw opstartscherm.

Een voorbode van de yelo update?

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Digibox update

Geplaatst: 19 maa 2013, 13:54
door ubremoved_539
Welk model heb je trouwens AD-2000 of 2100 ?

Ik dacht dat je via een menu de Yelo interface zou kunnen selecteren... misschien dus eens in detail je configuratie menu controleren ?

Re: Digibox update

Geplaatst: 19 maa 2013, 17:46
door Dettie
blijkbaar had ik die update al van 12/03 op mijn AD2100 staan

menu wat anders en opstart splash scherm is enorm veranderd, voor de rest nog niks gevonden ...

Re: Digibox update

Geplaatst: 19 maa 2013, 19:08
door Jeroewn
Ik heb de AD2100.

Re: Digibox update

Geplaatst: 19 maa 2013, 20:01
door ubremoved_539
Dettie schreef:blijkbaar had ik die update al van 12/03 op mijn AD2100 staan
Niet alle updates passen die datum aan... maar da's ook de datum die ik heb.

Re: Digibox update

Geplaatst: 19 maa 2013, 20:30
door metal
Bij ons is de update er vandaag binnengekomen. Opt eerst zicht is er na het gewoon aanzetten van de digicorder niks veranderd kwa uitzicht.

Re: Digibox update

Geplaatst: 19 maa 2013, 20:55
door Hakki
hier nogmaals de link naar wat het in de toekomst zou moeten worden: http://blog.telenet.be/2012/10/yelo-tv- ... -ervaring/
Misschien wat uitgesteld gezien het succes van de Yelo app.. beter testen van de digicorder software

Re: Digibox update

Geplaatst: 20 maa 2013, 09:06
door vixducis
Wij hebben gisteren een mail ontvangen met de mogelijkheid om in te schrijven om de yelo tv interface op digicorder te betatesten. Indien we geselecteerd worden (5000 kandidaten), wordt de digicorder geupdate in de nacht van 2 op 3 april.

Re: Digibox update

Geplaatst: 20 maa 2013, 14:28
door svermassen
Is toch gene algemene mail geweest.

Het ambetante is dat die updates bij ons nooit het 's nachts gebeuren.
Wel bijvoorbeeld als de box enkele minuten tot enkele uren op staat dan komt ineens de update binnen.

Re: Digibox update

Geplaatst: 20 maa 2013, 23:47
door ispwatch
http://klantenservice.telenet.be/conten ... op-mijn-tv

Yelo TV op je tv zal eerst beschikbaar zijn voor klanten met een recente HD Digicorder die in HD kijken. Daarvoor heb je een HD (ready) tv nodig die via een HDMI-kabel verbonden is met je HD Digicorder.

Ook zou er gekeken worden of de klant gebruik maakt van de yelo app op tablet of telefoon, of er meer gebruikers in het gezin zijn van de yelo app enz.

Re: Digibox update

Geplaatst: 21 maa 2013, 09:44
door jollito
Ik heb die eMail ook gekregen. Nieuwste digicorder, gebruik HDMI en Yelo App

Re: Digibox update

Geplaatst: 22 maa 2013, 14:58
door metal
Ik heb alles, maar die yelo app gebruik ik bijna nooit. Voor tv kijk ik wel op de gewone tv, en onderweg gaat niet omdat ik proximus heb. En de digicorder programmeren gaat bijna niet omdat hij hem niet kan vinden. Raar, want hij is toch interactief. Dus die yelo app is voor mijn niks.

[Afbeelding Post made via mobile device ]

Re: Digibox update

Geplaatst: 22 maa 2013, 16:13
door svermassen
Yelo App is ook maar zelden dat ik het gebruik.
Zelfde reden, ookal staat de box interactief, geregeld vind hij inderdaad ook de box niet.
Buiten programmeren gebruik ik het zelden.

Re: Digibox update

Geplaatst: 22 maa 2013, 19:49
door Ramaht
Je digicorder mag wel niet op energysafe ofzo staan.

Hier werkt dat zonder enig probleem, via pc of app.

Re: Digibox update

Geplaatst: 22 maa 2013, 20:17
door metal
Volgens mij is het probleem dat hij de digicorder niet vind omdat ik niet via telenet op de app zit. Aangezien tv dan ook niet werkt .....

Re: Digibox update

Geplaatst: 28 maa 2013, 14:02
door vixducis
ispwatch schreef:Yelo TV op je tv zal eerst beschikbaar zijn voor klanten met een recente HD Digicorder die in HD kijken. Daarvoor heb je een HD (ready) tv nodig die via een HDMI-kabel verbonden is met je HD Digicorder.

Ook zou er gekeken worden of de klant gebruik maakt van de yelo app op tablet of telefoon, of er meer gebruikers in het gezin zijn van de yelo app enz.
Wij hebben inderdaad de nieuwste digicorder via hdmi aangesloten en gebruiken op 1 account 4 yelo apps verspreid over android en ios tablets en telefoons. Dus als ze op basis daarvan selecteren, zijn we inderdaad goede kandidaten.

EDIT: we zijn dus geselecteerd

Screenshot van mail:
Afbeelding