Pagina 1 van 1
Call forwarding
Geplaatst: 18 feb 2013, 08:50
door Tim H.
heeft er iemand weet of er een manier bestaat om Call forwarding voor te programmeren..
Wat bedoel ik ?
Wij hebben een on-call systeem en zouden graag een fixed nummer hebben, dit nummer zou dan iedere week naar iemand anders moeten geforward worden. Nu mijn vraag is kan je dit ergens zo instellen dat dit automatisch gebeurd volgens een planning die je op voorhand aanduid.
Of kan je call fowarding aanpassen vanop afstand ? Dus zonder de de te forwarden telefoon aan te raken.
Alvast bedankt
Tim
Re: Call forwarding
Geplaatst: 18 feb 2013, 08:55
door ubremoved_15739
Met een (virtual) PBX.
Re: Call forwarding
Geplaatst: 18 feb 2013, 10:26
door krisken
Dit kan inderdaad met een pbx zoals freepbx of de pbx systemen die weepee verkoopt
Re: Call forwarding
Geplaatst: 18 feb 2013, 12:53
door Tim H.
thanks, niet echt wat ik in gedacht had..
Re: Call forwarding
Geplaatst: 18 feb 2013, 13:03
door krisken
Je kan hiervoor ook een goedkope vps nemen en dat er op laten installeren. Werkt hier ook op vps en gaat super! Kan je nog meer leuke dingen mee doen dan callforward ook!
Je kan dit natuurlijk ook manueel doen (bvb weepee control panel, met anderen geen ervaring) maar dan mag je het niet vergeten...
Re: Call forwarding
Geplaatst: 18 feb 2013, 13:15
door philippe_d
Tim H. schreef: Of kan je call fowarding aanpassen vanop afstand ?
Dat kan zelfs met een doodgewone Classic Belgacom lijn.
Via de "Belgacom Phone Manager" kan je de bestemming wijzigen, dit zowel vanop het toestel zelf (1969), als vanaf een andere Belgische telefoon (0800 1 1969), of vanuit het buitenland (+32 70 21 1969).
bron: http://support.nl.belgacom.be/app/answe ... ,1570,1586
Re: Call forwarding
Geplaatst: 18 feb 2013, 13:45
door krisken
Handige info!!!
Re: Call forwarding
Geplaatst: 22 feb 2013, 10:26
door Tim H.
Werkt die 1969 nog ? proberen te bereiken maar krijg steeds de melding dat nummer niet meer gebruikt wordt..