Mijn Telenet werkt niet meer sinds downtime
Geplaatst: 14 feb 2013, 20:53
Sinds de "algemene" panne van 3 februari kan ik niet meer inloggen op Mijn Telenet. Gezien ik de 5de ging verhuizen niet meteen voor gebeld maar gewacht tot na de verhuis in het geval dat na installatie en activatie in m'n nieuw verblijf het toch weer zou werken. Dat deed het niet dus de 7de even gebeld en het zou binnen de 5 werkdagen weer werken. Gezien ik zo'n modem-router gekregen had kon ik dus mijn eigen apparatuur niet installeren, lichtjes gefrustreerd gezegd dat ik daar nog mee zou kunnen leven. Gisteren, de 13de, toch even teruggebeld omdat het nog steeds niet werkte en ik ook niks meer gehoord had van Telenet, die mij zouden contacteren.
Tot mijn verbazing wist de medewerker na een 5-tal minuten muziek mij te melden dat het om een panne ging die duizenden klanten treft die op dit moment, sinds de 3de dus, niet meer kunnen inloggen op Mijn Telenet. Men heeft ook geen timeframe waarin dit probleem zal opgelost zijn: "dat kan nog 2 weken duren meneer". Mijn verbazing uitgesproken en gevraagd of hij dan geen poort kon forwarden voor mij aangezien ik graag een servertje terug in gang zou zetten. Gelukkig kon dat wel maar ik kan nog steeds m'n eigen router niet installeren of de FUP-meter controleren of ... M'n maandelijkse afrekening wisten ze me nog wel te sturen via Zoomit, gelukkig dat dat dan nog wél werkt!
Maar goed, na m'n telefoontje ging ik op enkele forums, Facebook en Twitter op zoek naar lotgenoten maar blijkbaar zitten tussen die duizenden klanten dus geen mensen die gebruik maken van forums of sociale media
De Telenet Twitter account weet me tot nu toe ook nog niet te antwoorden.
Zijn er eigenlijk hier nog mensen die niet op Mijn Telenet kunnen of weet hebben van dit probleem? Ik krijg namelijk het gevoel dat die medewerker mij een verhaaltje heeft verteld dat uit de duim gezogen is. Na de maintenance van Mijn Telenet afgelopen nacht kan ik alvast nog steeds niet inloggen.
Tot mijn verbazing wist de medewerker na een 5-tal minuten muziek mij te melden dat het om een panne ging die duizenden klanten treft die op dit moment, sinds de 3de dus, niet meer kunnen inloggen op Mijn Telenet. Men heeft ook geen timeframe waarin dit probleem zal opgelost zijn: "dat kan nog 2 weken duren meneer". Mijn verbazing uitgesproken en gevraagd of hij dan geen poort kon forwarden voor mij aangezien ik graag een servertje terug in gang zou zetten. Gelukkig kon dat wel maar ik kan nog steeds m'n eigen router niet installeren of de FUP-meter controleren of ... M'n maandelijkse afrekening wisten ze me nog wel te sturen via Zoomit, gelukkig dat dat dan nog wél werkt!

Maar goed, na m'n telefoontje ging ik op enkele forums, Facebook en Twitter op zoek naar lotgenoten maar blijkbaar zitten tussen die duizenden klanten dus geen mensen die gebruik maken van forums of sociale media

Zijn er eigenlijk hier nog mensen die niet op Mijn Telenet kunnen of weet hebben van dit probleem? Ik krijg namelijk het gevoel dat die medewerker mij een verhaaltje heeft verteld dat uit de duim gezogen is. Na de maintenance van Mijn Telenet afgelopen nacht kan ik alvast nog steeds niet inloggen.