nummeroverdracht Mobistar naar Proximus
Geplaatst: 29 jan 2013, 21:45
hey
vorige week woensdag (23 januari 2013) heb ik een Proximus SIM-kaart aangevraagd op de website van Proximus, in combinatie met het Smart 20 abo en nummeroverdracht van Mobistar naar Proximus. Aangezien ik bij Mobistar geen abo had maar een prepaid formule (Internet On Mobile) zou dit dus geen extra kosten met zich teweeg mogen brengen en ben ik dus "free to go".
Vandaag is dus mijn Proximus SIM-kaart aangekomen, 6 dagen na mijn bestelling. Wanneer starten ze bij Mobistar/Proximus eindelijk eens met mijn nummeroverdracht? Mijn Mobistar SIM is nog altijd actief en de nieuwe Proximus SIM kan geen netwerk tot stand brengen.
iemand een idee wat ik kan doen? naar Proximus bellen heeft niet veel zin... ik moet mijn Proximus nummer invoeren (volgens zo'n geautomatiseerd proces met ingesproken stem) maar blijkbaar is de nummeroverdracht nog steeds niet geslaagd, want als ik tijdens het telefoongesprek mijn nummer invoer dat moet dienen voor mijn Proximus SIM krijg ik van de stem te horen "Sorry wij kunnen u helaas niet verder helpen" (of iets in dien aard)
hoelang duurt een nummeroverdracht van Mobistar naar Proximus gewoonlijk, en is mijn Smart 20 abo nu al actief/krijg ik de verloren dagen vanaf dat mijn abo in gaat terug?
Mvg
vorige week woensdag (23 januari 2013) heb ik een Proximus SIM-kaart aangevraagd op de website van Proximus, in combinatie met het Smart 20 abo en nummeroverdracht van Mobistar naar Proximus. Aangezien ik bij Mobistar geen abo had maar een prepaid formule (Internet On Mobile) zou dit dus geen extra kosten met zich teweeg mogen brengen en ben ik dus "free to go".
Vandaag is dus mijn Proximus SIM-kaart aangekomen, 6 dagen na mijn bestelling. Wanneer starten ze bij Mobistar/Proximus eindelijk eens met mijn nummeroverdracht? Mijn Mobistar SIM is nog altijd actief en de nieuwe Proximus SIM kan geen netwerk tot stand brengen.
iemand een idee wat ik kan doen? naar Proximus bellen heeft niet veel zin... ik moet mijn Proximus nummer invoeren (volgens zo'n geautomatiseerd proces met ingesproken stem) maar blijkbaar is de nummeroverdracht nog steeds niet geslaagd, want als ik tijdens het telefoongesprek mijn nummer invoer dat moet dienen voor mijn Proximus SIM krijg ik van de stem te horen "Sorry wij kunnen u helaas niet verder helpen" (of iets in dien aard)
hoelang duurt een nummeroverdracht van Mobistar naar Proximus gewoonlijk, en is mijn Smart 20 abo nu al actief/krijg ik de verloren dagen vanaf dat mijn abo in gaat terug?
Mvg