Kan zo goed als geen sms'en ontvangen van Proximus klanten!

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
thomas545
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2013, 18:36

Beste,
Ondanks niemand van de medewerkers op de klantendienst van Proximus mijn probleem vindt vraag ik me af of proximus dergelijke?

Het probleem: Al 3 dagen kan ik geen smsjes van proximus klanten ontvangen! Ik ontvang slechts 10% van de smsen van proximus klanten.
Dit probleem deed zich zowel voor als ik Proximus-klant was en ook bij mijn huidige andere provider.
Iedereen van alle providers krijgt mijn berichten aan en ik ontvang van iedereen (behalve proximus klanten) ook alle berichten!
Na nieuwe SIM kaarten te proberen, sim kaart in andere gsm te steken en van provider te veranderen heb ik nog steeds hetzelfde probleem! Dit is erg vervelend en deprimerend!!

Hoe komt het dat ik zo goed als geen smsen van Proximus klanten kan ontvangen terwijl deze onderling wel berichten kunnen sturen. Nogmaals... dit probleem had ik ook als ik zelf ook proximus klant was (paar dagen geleden).
Als enigste oplossing zie ik het veranderen van gsm-nummer.. , of zal dat het probleem niet verhelpen?
Wat is mijn probleem en hoe kan ik ervoor zorgen dat ik terug sms'en van Proximus klanten kan ontvangen?
Alvast bedankt.
Gebruikersavatar
LPS
Premium Member
Premium Member
Berichten: 529
Lid geworden op: 10 jun 2008, 17:12
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 37 keer

Ben je er zeker van dat je jouw contacten met een proximusnummer toevallig niet toegevoegd hebt aan een 'zwarte lijst' van sms? Komt per ongeluk nogal eens voor...

Is het probleem altijd met dezelfde p^contacten of komt van een p^contact de sms er soms wel door?
Samsung A3 + Proximus forcms088
Pack: Proximus Familus
thomas545
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2013, 18:36

Ik denk niet dak ik een contact aan de zwarte lijst heb toegevoegd omdat dit bij al m'n proximus nummers is en bij de andere contactpersonen niet.

Ik heb het probleem met alle p^contacten in m'n gsm, en op de 10 sms'en van een p^contact komen er maar 2 van door ofzo.. Soms 3. Dit wisselt...
De p^contacten krijgen wel al mijn berichten aan.
thomas545
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2013, 18:36

Even vermelden dat het probleem is opgelost...
Ineens ontving ik een 70-tal sms'jes!

Is het nu telenet die dit toch heeft kunnen oplossen of lag het probleem bij proximus dat zich vanzelf heeft opgelost dat weet ik niet...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2385
Lid geworden op: 23 dec 2007, 15:56
Locatie: nevele
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

gebeurt wel eens bij base / mobile vikings ook hoor.....viber,appe, bellen genoeg oplossingen.
Edpnet High upload 16/10 + edpnet voip + weepee voip
Belgacom Vdsl 16.5/2
Galys2 + Mobile vikings
Afbeelding

Afbeelding
koenraaddeconinck
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1730
Lid geworden op: 21 jul 2010, 10:11
Uitgedeelde bedankjes: 195 keer
Bedankt: 106 keer

Heb bij proximus zelfde problemen gehad, net zoals beide kinderen.
Advies in de tel winkel: ga over naar abo en koop ander gsm (in combinatie) want het ligt aan uw gsm.

Eerst één van de kids naar telenet: geen problemen meer met sms ontvangst en verzenden. Vervolgens de jongste: idem: no more problems. Ik al 3- tal maanden: nog eens contact met BGC winkel in Gent. Zelfde antwoord als hoger.
Stap naar telenet: alle problemen zijn opgelost.

Ook BGC internet en TV problemen opgelost, zeer eevnoudig: stap naar TN.

Ben daar zeer tevreden over alles. Weet ook dat dit niet voor iedereen het geval is.
Gebruikersavatar
Goztow
userbase crew
userbase crew
Berichten: 13591
Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Voor topic starter was dit duidelijk niet hetzelfde probleem daar hij na het overstappen dezelfde problemen had.

Wel leuk zo in 1 keer 70 sms en binnen krijgen :).

[Afbeelding Post made via mobile device ]
thomas545
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 jan 2013, 18:36

Inderdaad, ik had het probleem ook nog als ik overstapte naar telenet hoor... Maar ineens is het opgeslost ;)
&& Tegen mij zeiden ze ook van een nieuwe gsm te kopen maar dat hoeft u niet te doen dat is zever! Ze weten het gewoon niet die van proximus ;)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”