Pagina 1 van 1

ADSL naar VDSL waarom duurt dit zo lang

Geplaatst: 09 jan 2013, 16:32
door jvd1971
Per toeval ben ik erachter gekomen dat VDSL bij mij mogelijk is. Op 10 december contact opgenomen met de Scarlet klantenservice. Daar werd mij vertelt dat deze omzetting 14 dagen kon duren. Op 3 januari nog maar een mail gestuurd naar de klantenservice. Zij kunnen geen tijdsindicatie aangeven.

Ik heb het idee dat een Belgacom of ingehuurde technieker even in de wijkkast (ROP) moeten zijn, volgens mij is het dan zo gepiept.

Re: ADSL naar VDSL waarom duurt dit zo lang

Geplaatst: 09 jan 2013, 19:11
door schneider
De reden dat het langer duurt dan normaal is omdat er (meestal) technisch/administratief een addertje is
Als je uwe klantenummer/lijnummer wil pm'en kan ik voor jou morgen wel eens piepen.

Re: ADSL naar VDSL waarom duurt dit zo lang

Geplaatst: 10 jan 2013, 02:00
door jvd1971
Ik heb je een PB gestuurd

Re: ADSL naar VDSL waarom duurt dit zo lang

Geplaatst: 12 jan 2013, 01:25
door john1971
Vrijdag 11 januari vanaf 13.25 uur ineens geen internet. Ik dacht in enkele ogenblikken op VDSL. Omstreeks 16.00 uur begon ik ongerust te worden geen internet/telefoon. Gebeld naar de klantendienst. Zij zouden een ticket aanmaken naar Belgacom, lekker zo voor het weekend. Nogmaals geprobeerd te bellen om 18.00 uur..helaas pindakaas alleen te bereiken t/m 17.30 uur. Dan maar via de chat !!. Na 1 uur aan de chat gezeten, gngen ze maar weer een ticket aanmaken. Het kon 2 werkdagen duren ??. Wat een bende daar bij Scarlet. Dus vrijdag, zaterdag en zondag geen internet/telefoon. Fijn weekend

Re: ADSL naar VDSL waarom duurt dit zo lang

Geplaatst: 15 jan 2013, 00:06
door john1971
Vandaag Sagem modem uitgewisseld. Het bleek dat de modem de overschakeling niet maakte van ADSL naar VDSL. Nu werkt alles weer perfect met een 30/6 profiel.