Pagina 1 van 1
Annulering online bestelling proximus
Geplaatst: 03 jan 2013, 00:08
door T-Spider
Op 30 december had ik besloten om na 13 jaar over te stappen van Mobistar naar Proximus vanwege de betere 3G-dekking.
Dus online smart 20 besteld met nummerportering, ik had al dolfijn 15 dus die 5 euro nam ik graag bij vanwege de zo goed als niets kostende extra GSM. Maar nu kom ik op een nog interessantere aanbieding van Telenet, King met een Samsung Galaxy S3 mini voor 1 euro. Als ik het goed begrepen heb, heb ik 14 dagen tijd om alsnog mijn bestelling te annuleren.
Ik ben sowieso nog in volle verwachting van hun telefoontje om de levering te regelen, dit zou binnen 2 dagen gebeuren.
Dus zou graag dan annuleren of moet ik dat echt schriftelijk doen? Heb immers nog niets getekend of zo, wel die 1 euro al betaald, maar kom dat maakt me niks uiteindelijk.
Of zou ik een poging doen om ook dezelfde GSM van Proximus te verkrijgen ipv dat 'gedateerd' exemplaar dat ik nu zou krijgen?
Wat denken jullie?
Re: Annulering online bestelling proximus
Geplaatst: 03 jan 2013, 00:33
door jimghw
Denk er sowieso aan dat telenet dan weer op het mobistar netwerk zit...
Re: Annulering online bestelling proximus
Geplaatst: 03 jan 2013, 00:47
door T-Spider
Daar ben ik me volledig van bewust - ik heb in die 13 jaar nooit echt te klagen gehad van Mobistar.
Maar ik ben ook niet blind, dat terwijl mijn mobiele browser nog staat te laden veel van mijn vrienden al online zijn.
Ik heb nu al 2 jaar een HTC Desire HD en het lijkt me dan ook interessant om een toestel zoals de Samsung Galaxy S3 mini aan te schaffen voor slechts 1 euro, met Android 4.1 en qua specs ongeveer wat ik nu heb. Ipv een reservetoestel aan te schaffen zou ik dan mijn nieuwe toestel aanschaffen en kan ik mijn huidige toestellen inleveren om ergens korting te krijgen op andere aankopen. Na 2 jaar zal de Samsung ook weer gedateerd zijn en kan ik weer uitkijken naar een andere aanbieding.
Het is ook omdat ik geen slechte ervaringen heb met Mobistar dat ik gerust naar Telenet wil overstappen, dan neem ik dat E'tje ipv 3G er nog wel 2 jaar bij.
Re: Annulering online bestelling proximus
Geplaatst: 03 jan 2013, 09:46
door _°GroovYTuner°_
T-Spider schreef:
Het is ook omdat ik geen slechte ervaringen heb met Mobistar dat ik gerust naar Telenet wil overstappen, dan neem ik dat E'tje ipv 3G er nog wel 2 jaar bij.
2 jaar op Edge lijkt mij niet slim.
Dat is heel traag en jah als jij daarmee tevreden bent..
Grtz
xXx
Re: Annulering online bestelling proximus
Geplaatst: 03 jan 2013, 14:34
door T-Spider
Tja, ik surf eigenlijk weinig op Edge/3G - rest bijna altijd op de WiFi thuis - Max verbruik dat ik ooit gehaald heb is 150 MB ...
En ik bel weinig en ik SMS weinig - maar als ik mijn gemiddeld verbruik dan toepas op de tarieven van een herlaadkaart betaal ik bijna zoveel als sommige abonnementen die je dan nog eens marge geven waardoor je niet moet tobben of je binnen je limieten blijft.
Intussen heb ik toch al bevestiging gekregen dat ik inderdaad kosteloos kon overstappen, omdat een tariefwijziging zonder voordeel inderdaad geen contractverlenging inhoudt. Ik was immers nog niet zo lang geleden naar Dolfijn 15 Limited Edition overgeschakeld.
Re: Annulering online bestelling proximus
Geplaatst: 04 jan 2013, 16:09
door T-Spider
Nog steeds geen reactie van Proximus, noch in de ene noch in de andere richting.
Ik heb besloten om wel degelijk over te stappen naar Proximus, maar dan toch liever Generation MTV 15 dan Smart 20.
Maar ik ga niks aanvragen zo lang ik niet zeker weet dat het andere geannuleerd is ...
Duurt het echt zo lang bij Proximus om antwoord te krijgen?
Re: Annulering online bestelling proximus
Geplaatst: 04 jan 2013, 16:20
door _°GroovYTuner°_
Best eens bellen naar de klantendienst en het daar eens uitleggen.
Waarschijnlijk is uw dossier nog in behandeling dmv de nummeroverdracht.
Grtz
xXx
Re: Annulering online bestelling proximus
Geplaatst: 04 feb 2013, 23:42
door onl2148
Inderdaad best bellen.
Ik heb ook al meerdere malen online besteld en zelfs een bevestigingsmail ontvangen.
Maar toch slagen ze erin het niet uit te voeren.
Als je dan belt, dan vinden ze zogezegd die bestelling niet.
Mvg Frans
[ Post made via mobile device ]