Pagina 1 van 1
telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 15:21
door dommelgebruiker
Hallo,
Ik heb als particulier een business abonnement...
en betaal ook de prijs zoals iedere business klant...
telenet adverteerd met volgende extra's:
-Aparte Business helpdesk met apart nummer... als ik daar mijn klantnummer dus intikt kom je automatisch bij de pariculiere helpdesk terecht...
-reparatie dezelfde dag--- ook dit gaf enorme discussies....
-een Aparte A-desk voor al je vragen... is enkel bereikbaar indien je BTW nummer hebt...
-gratis domeinnaam (ik vraag een domeinnaam aan en zou hiervoor 3 euro/maand moeten voor apart betalen)
Dus 4 extra voordelen die absoluut niet worden nageleeft....
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 15:43
door Sasuke
Alleen bij jou dan ... ik ervaar deze voordelen wel (evenals het vaste IP en geen vrij downloaden rommel).
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 15:45
door proximusboyke
toen ik 1 had was domeinnaam gratis.
Het is inderdaad altijd een discussie of ze de dag zelf moeten komen of niet maar als je op u strepen staat en zegt ik betaal evenveel als een bus klant dus ik wil dezelfde service komen ze om repair uit te voeren en is het gratis.
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 16:07
door dommelgebruiker
Sasuke schreef:Alleen bij jou dan ... ik ervaar deze voordelen wel (evenals het vaste IP en geen vrij downloaden rommel).
Geen vrij downloaden rommel?
euhm als ik over mijn 1 TB ga vlieg ik op smallband hoor...
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 16:10
door ubremoved_539
dommelgebruiker schreef:euhm als ik over mijn 1 TB ga vlieg ik op smallband hoor...
Maar je weet wel dat het bij 1 TB is... en niet iets onbekends afhankelijk van de kleuren van de regenboog.
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 16:17
door arjan
dommelgebruiker schreef:
Geen vrij downloaden rommel?
euhm als ik over mijn 1 TB ga vlieg ik op smallband hoor...
Niet akkoord.
Tussen 24-10 uur rekend de meter maar voor de helft jou volume aan.Nachtsurfen.Je kan dus 2 Tib verzetten indien je ALLEEN mocht nachtsurfen,wat niet zal zijn natuurlijk.Maar het is geen vrij downloaden zoals bij de gewone fibernet klanten.
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 16:22
door Sasuke
dommelgebruiker schreef:Sasuke schreef:Alleen bij jou dan ... ik ervaar deze voordelen wel (evenals het vaste IP en geen vrij downloaden rommel).
Geen vrij downloaden rommel?
euhm als ik over mijn 1 TB ga vlieg ik op smallband hoor...
Wees blij, die 1Tb is een pak meer dan dat je kan verzetten met 'vrij downloaden' hoor ... en als je daar niet mee toekomt dan scheelt er iets (en moet je gewoon maar nog meer betalen).
Grtz,
Sasuke
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 16:30
door arjan
@Sasuke.Niet akkoord.Veel meer dan 1 TB met vrij downloaden.Maar dat zullen er heel weinig zijn.
Fibernet 150-750
Fibernetxl 250-1250
Hoeveel weegt een GB door in je Telemeter?
Rode uren rekent de meter voor 1GB exact 1 GB aan
Gele uren rekend de meter voor 1GB exact 0.33GB aan
Groene uren rekend de meter voor 1 GB exact 0.20GB aan.
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 27 dec 2012, 17:18
door Sasuke
Dat zijn dan toch de gelukkigen die zoveel kunnen halen. Ik kreeg op fibernet XL al problemen vanaf 250Gb ..
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 28 dec 2012, 08:08
door speciall
Mijn bevindingen zijn als volgt,
Snelheid en stabiliteit is goed
Bereikbaarheid en behulpzaamheid van de helpdesk tijdens de kantoor uren zijn ok
Nadelen:
Niet mogelijk om meerdere ip adressen te hebben
Slechte bereikbaarheid van de helpdesk buiten kantoor uren of in weekends, dan krijg je veelal ook hollanders of indiers aan de lijn die niets kunnen
Moet naar 070 nr bellen voor een probleem met een publieke hotspot
Yelo wordt niet ondersteund door de helpdesk, enkel. Support via sociale netwerken of charlotte
Ik ben business fibernet L , tv en kong klant
[ Post made via mobile device ]
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 05 maa 2013, 11:13
door mrswing
Ik ben ook geïnteresseerd om het business abonnement (Fibernet L shake + TV) te nemen als particulier, maar lukt dat vanzelf (heb geen bedrijfje)? En hoe zit het met de BTW, wanneer wordt die aangerekend? Bedankt voor alle info!
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 05 maa 2013, 11:58
door proximusboyke
ik heb ook terug een bus abo genomen.
je bent best te bellen naar 015/332266
nee je hebt geen btw nr nodig dit heb ik ook niet.
Re: telenet business abbonnement bevindingen
Geplaatst: 05 maa 2013, 18:43
door ubremoved_539
mrswing schreef:Ik ben ook geïnteresseerd om het business abonnement (Fibernet L shake + TV) te nemen als particulier
Besef wel dat de vermelde prijzen EXCLUSIEF BTW zijn !