Pagina 1 van 1

CPS deactiveren

Geplaatst: 19 nov 2012, 11:35
door Jack Daniels
Via de klantendienst van Belgacom (0800 22 800) kom ik er niet. Steeds "de wachttijd loopt langer op dan gewoonlijk" en na een kwartier geef ik er de brui aan. Dus misschien kan Eva hier een handje toesteken.
Op het bedrijf hebben we sinds een aantal jaren een CPS die actief is op 2 lijnen. De gesprekken verliepen via KPN-Versatel maar dat is ondertussen overgenomen door Mobistar. Wij krijgen nu telkens een factuur van 1,13 euro. Om die hele administratieve rompslomp te vermijden wil ik de actieve CPS van deze lijnen laten deactiveren. Maar daarvoor moet je eerst iemand van de klantendienst te pakken krijgen en daar loopt het grondig fout. Het blijkt onmogelijk te zijn om een medewerker aan de lijn te krijgen en ik heb geen zin om hier aan de telefoon zitten te wachten en wachten tot er iemand antwoordt. Dus Eva of iemand anders om die CPS te deactiveren?

Re: CPS deactiveren

Geplaatst: 19 nov 2012, 11:48
door LPS
Heb je Eva al rechtstreeks gecontacteerd?

Re: CPS deactiveren

Geplaatst: 19 nov 2012, 11:51
door Joe de Mannen
Moet je daarvoor niet bij Mobistar zijn ?

J.

Re: CPS deactiveren

Geplaatst: 19 nov 2012, 12:02
door Proximus
Beste Jack Daniels,

Kan u mij via privebericht uw gegevens (naam ,klantennr, contactnr, e-mailadres) even doorsturen?
Ik laat u dan terug contacteren.

Met vriendelijke groeten,

Eva

Re: CPS deactiveren

Geplaatst: 19 nov 2012, 12:09
door Steven7
Zeker niet vragen aan Mobistar om cps te laten de-activeren. Dan kan je enkel nog bellen door de belgacom-1551 voor te selecteren. En dan moet je nog wachten tot de nieuwe cps-leverancier geactiveerd is.

Re: CPS deactiveren

Geplaatst: 19 nov 2012, 12:15
door Jack Daniels
Joe de Mannen schreef:Moet je daarvoor niet bij Mobistar zijn ?

J.

Nee, bij Belgacom. Belgacom heeft ooit die CPS geactiveerd en Belgacom moet dat eerst deactiveren. Nadien moet ik Mobistar contacteren om bij hen het abonnement stop te zetten.