CPS deactiveren
Geplaatst: 19 nov 2012, 11:35
Via de klantendienst van Belgacom (0800 22 800) kom ik er niet. Steeds "de wachttijd loopt langer op dan gewoonlijk" en na een kwartier geef ik er de brui aan. Dus misschien kan Eva hier een handje toesteken.
Op het bedrijf hebben we sinds een aantal jaren een CPS die actief is op 2 lijnen. De gesprekken verliepen via KPN-Versatel maar dat is ondertussen overgenomen door Mobistar. Wij krijgen nu telkens een factuur van 1,13 euro. Om die hele administratieve rompslomp te vermijden wil ik de actieve CPS van deze lijnen laten deactiveren. Maar daarvoor moet je eerst iemand van de klantendienst te pakken krijgen en daar loopt het grondig fout. Het blijkt onmogelijk te zijn om een medewerker aan de lijn te krijgen en ik heb geen zin om hier aan de telefoon zitten te wachten en wachten tot er iemand antwoordt. Dus Eva of iemand anders om die CPS te deactiveren?
Op het bedrijf hebben we sinds een aantal jaren een CPS die actief is op 2 lijnen. De gesprekken verliepen via KPN-Versatel maar dat is ondertussen overgenomen door Mobistar. Wij krijgen nu telkens een factuur van 1,13 euro. Om die hele administratieve rompslomp te vermijden wil ik de actieve CPS van deze lijnen laten deactiveren. Maar daarvoor moet je eerst iemand van de klantendienst te pakken krijgen en daar loopt het grondig fout. Het blijkt onmogelijk te zijn om een medewerker aan de lijn te krijgen en ik heb geen zin om hier aan de telefoon zitten te wachten en wachten tot er iemand antwoordt. Dus Eva of iemand anders om die CPS te deactiveren?