Sagem valt uit

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over Scarlet of in verband met het vroegere SurfADSL, Tiscali of dxADSL? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Azgard
Member
Member
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Het is mij al een poosje opgevallen dat mijn modem ff blijf "steken" of zelfs reconnect als ik de Sagem fysiek manipuleer, dwz. ff een netwerkkabel in poort 2 steek, of zelfs maar gewoon de modem ff verzetten.

Gisteren opnieuw: mijn vrouw had het stof afgenomen en de Sagem wat verzet, ik wil m terug wat meer naar voren zetten (kwestie dat de kabeltjes achteraan niet geplooid zitten) en hij valt uit. Heeft zeker een uur geduurd vooraleer hij opnieuw connectie had, DSL bleef maar knipperen.
Heb er 2x de stroom uitgehad en uiteindelijk een hard reset achteraan het toestel gedaan. Na enkele keren "klikken" is hij er na een kwartier toch in geslaagd opnieuw verbinding te maken.

Op die moment waren we trouwens enkel TV aan het kijken, geen enkele pc verbonden, dus aan het aantal connecties kan het niet liggen. Ge zou schrik krijgen om het ding aan te raken. Hij staat trouwens altijd loeiheet, ik lees iets van het tr98-proces kill uit te schakelen, maar dat zou bij een reboot terugstaan?
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

Slecht contactje ergens, een nieuwe vragen. :-)
Plaats reactie

Terug naar “Scarlet (SurfADSL, Tiscali, dxADSL)”