LET OP!!! Betaalnummers duurder gefactureerd
Geplaatst: 02 nov 2012, 18:28
Let op!!
Dommel factureerd betaalnummers (09xx) duurder aan dan staat aangegeven.
Kwam hier per toeval achter door een nummer wat 0,75cent incl.btw kost, door dommel aan 1,11 word berekend.
Dit scheelt maar 0,36 cent... maar tikt toch aan als je met zo'n nummer belt.
En aangezien het niet 1 nummer is, maar meerdere.
Een nummer van 0,25cent incl.btw daar rekent Dommel 0,64 cent incl.btw voor. verschil van 0,39cent.
Reken dit maar uit, en dan bij alle klanten..
Dommel geeft aan dat dit handmatig verkeerd berekend is.
Als ze het dan handmatig corrigeren... weten ze het alsnog verkeerd te berekenen.
Heb deze klacht bij de Ethische commissie/Bipt/ombudsdienst neergelegd.
Nadat ik dit ook aan Dommel heb vermeld, kreeg ik de volgende dag per direct een aangetekend schrijven met daarin een opzegging van het contract van hun kant.
Blijkbaar waren ze ''not amused''.
Tja als Dommel niet communiceert en het probleem oplost, dan gaan klanten andere wegen zoeken...en blijkbaar mocht dit niet aan het licht komen...
Dus mensen kijk je specificatie na!!!!!
(ik deed het normaal ook nooit, maar per toeval viel mij oog erop.)
Ik ben blij dat ik eruit ben geknikt, als ze te laf zijn om te communiceren dan zoeken ze het maar uit.
Maar duurt niet lang meer voordat Dommel ook heen gaat.
Dommel factureerd betaalnummers (09xx) duurder aan dan staat aangegeven.
Kwam hier per toeval achter door een nummer wat 0,75cent incl.btw kost, door dommel aan 1,11 word berekend.
Dit scheelt maar 0,36 cent... maar tikt toch aan als je met zo'n nummer belt.
En aangezien het niet 1 nummer is, maar meerdere.
Een nummer van 0,25cent incl.btw daar rekent Dommel 0,64 cent incl.btw voor. verschil van 0,39cent.
Reken dit maar uit, en dan bij alle klanten..
Dommel geeft aan dat dit handmatig verkeerd berekend is.
Als ze het dan handmatig corrigeren... weten ze het alsnog verkeerd te berekenen.
Heb deze klacht bij de Ethische commissie/Bipt/ombudsdienst neergelegd.
Nadat ik dit ook aan Dommel heb vermeld, kreeg ik de volgende dag per direct een aangetekend schrijven met daarin een opzegging van het contract van hun kant.
Blijkbaar waren ze ''not amused''.
Tja als Dommel niet communiceert en het probleem oplost, dan gaan klanten andere wegen zoeken...en blijkbaar mocht dit niet aan het licht komen...
Dus mensen kijk je specificatie na!!!!!
(ik deed het normaal ook nooit, maar per toeval viel mij oog erop.)
Ik ben blij dat ik eruit ben geknikt, als ze te laf zijn om te communiceren dan zoeken ze het maar uit.
Maar duurt niet lang meer voordat Dommel ook heen gaat.