dommel cityconnect vragen:
Geplaatst: 24 okt 2012, 22:16
Hallo,
3 tal jaar geleden was ik klant bij dommel(cityconnect)
doordat ik op een gegeven moment soms hele dagen zonder internet zat(wel een connectie met dommel volgens de modem) maar kon niets doen,niet surfen of nix...
Ik belde toen dagdagelijks naar dommel en kreeg altijd het standaard antwoord,meneer we zullen je lijn 24 uur monitoren ....
en nadien kreeg ik het standaardantwoord dat het aan mijn binnenbekabeling zat....
Ik heb dit verhaaltje van dommel een goede dikke 6 weken moeten slikken,dat het steeds aan mij lag....
Nooit heb ik hiervoor een compensatie gekregen.
Tot ik na veeel aandringen en aandringen vroeg achter een belgacom technieker...
deze man was dan uiteindelijk bij me langs geweest en die zei dat alles hier perfect was ,ook de bekabeling,maar dat het dus inderdaad aan dommel lag....
Deze mocht dit wel niet op papier zetten,om bepaalde redenen.... maar deze man vertelde me dat het puur aan dommel lag...
dus probleem nog steeds niet van de baan....
2 dagen nadien krijg ik een mail van dommel met 145 euro techniekerskosten...
Ik heb onmiddelijk naar dommel gebeld met de melding dat mijn probleem niet opgelost was ... en dat ik deze technieker ook niet zou betalen...
Kreeg ik daar het antwoord ahja meneer u betaald niet,dan gaat het via de gerechtsdeurwaarder....
en gesprek is heel kort gestopt...
Ik heb toen onmiddelijk de ombudsdienst gecontacteerd ....
deze hebben dommel in fout gezet en deze moesten dit rechtzetten...
Maar dommel reageerde zelfs niet op de brieven van de ombudsdienst....
en de ombudsdienst had me dan gezegt dat ik niets moest betalen....
Ik heb ook nooit niets meer betaald,heb weken lang mails gekregen van dommel da mijn proforma niet betaald was.... en heb deze ook gewoon genegeerd...
en nadien waren mijn diensten afgesloten en heb er nooit meer iets van gehoord....
Nu is mijn vraag de volgende:
Is dommel nu vandaag 3 Jaar verder nog even slecht bezig?
Ik zou graag cityconenct lite nemen vermits dit maar 13.99 euro/maand kost...
Wat zijn jullie bevindingen? of zeggen jullie nog steeds ; handen afhouden?
Mijn laatste vraag: dommel hun site zegt dat je 12 maanden contract hebt,maar de wetgeving zegt daar toch een andere regel voor nu?
Hoe zit het daarmee?
Groetjes en bedankt voor de feedback...
3 tal jaar geleden was ik klant bij dommel(cityconnect)
doordat ik op een gegeven moment soms hele dagen zonder internet zat(wel een connectie met dommel volgens de modem) maar kon niets doen,niet surfen of nix...
Ik belde toen dagdagelijks naar dommel en kreeg altijd het standaard antwoord,meneer we zullen je lijn 24 uur monitoren ....
en nadien kreeg ik het standaardantwoord dat het aan mijn binnenbekabeling zat....
Ik heb dit verhaaltje van dommel een goede dikke 6 weken moeten slikken,dat het steeds aan mij lag....
Nooit heb ik hiervoor een compensatie gekregen.
Tot ik na veeel aandringen en aandringen vroeg achter een belgacom technieker...
deze man was dan uiteindelijk bij me langs geweest en die zei dat alles hier perfect was ,ook de bekabeling,maar dat het dus inderdaad aan dommel lag....
Deze mocht dit wel niet op papier zetten,om bepaalde redenen.... maar deze man vertelde me dat het puur aan dommel lag...
dus probleem nog steeds niet van de baan....
2 dagen nadien krijg ik een mail van dommel met 145 euro techniekerskosten...
Ik heb onmiddelijk naar dommel gebeld met de melding dat mijn probleem niet opgelost was ... en dat ik deze technieker ook niet zou betalen...
Kreeg ik daar het antwoord ahja meneer u betaald niet,dan gaat het via de gerechtsdeurwaarder....
en gesprek is heel kort gestopt...
Ik heb toen onmiddelijk de ombudsdienst gecontacteerd ....
deze hebben dommel in fout gezet en deze moesten dit rechtzetten...
Maar dommel reageerde zelfs niet op de brieven van de ombudsdienst....
en de ombudsdienst had me dan gezegt dat ik niets moest betalen....
Ik heb ook nooit niets meer betaald,heb weken lang mails gekregen van dommel da mijn proforma niet betaald was.... en heb deze ook gewoon genegeerd...
en nadien waren mijn diensten afgesloten en heb er nooit meer iets van gehoord....
Nu is mijn vraag de volgende:
Is dommel nu vandaag 3 Jaar verder nog even slecht bezig?
Ik zou graag cityconenct lite nemen vermits dit maar 13.99 euro/maand kost...
Wat zijn jullie bevindingen? of zeggen jullie nog steeds ; handen afhouden?
Mijn laatste vraag: dommel hun site zegt dat je 12 maanden contract hebt,maar de wetgeving zegt daar toch een andere regel voor nu?
Hoe zit het daarmee?
Groetjes en bedankt voor de feedback...