Geen dataverbinding
Geplaatst: 08 okt 2012, 15:14
Hallo iedereen,
Ik loop nu al een tijdje rond met een nano-sim van Proximus, maar deze morgen kon ik niet langer een dataverbinding maken. Ik zag dat de APN-instellingen waren gewist, die heb ik uiteraard opnieuw ingevuld met nog een extra herstart erbovenop. Echter kan ik nog steeds geen dataverbinding maken.
Ik kan perfect een 3G verbinding krijgen, ook bellen en sms'en lukt, alleen krijgt mijn toestel geen verbinding met het internet.
Waneer ik bel naar de klantendienst van Proximus dan wordt er wel gesproken over een technisch probleem, maar aan de lijn krijg ik niemand. Mijn vriendin, ook Generation Connect klant bij Proximus, heeft echter geen enkel probleem met haar data.
Nog mensen met dit probleem? Door de nano-SIM kan ik het ook niet meer op een ander toestel proberen, om de iPhone uit te sluiten...
Ik loop nu al een tijdje rond met een nano-sim van Proximus, maar deze morgen kon ik niet langer een dataverbinding maken. Ik zag dat de APN-instellingen waren gewist, die heb ik uiteraard opnieuw ingevuld met nog een extra herstart erbovenop. Echter kan ik nog steeds geen dataverbinding maken.
Ik kan perfect een 3G verbinding krijgen, ook bellen en sms'en lukt, alleen krijgt mijn toestel geen verbinding met het internet.
Waneer ik bel naar de klantendienst van Proximus dan wordt er wel gesproken over een technisch probleem, maar aan de lijn krijg ik niemand. Mijn vriendin, ook Generation Connect klant bij Proximus, heeft echter geen enkel probleem met haar data.
Nog mensen met dit probleem? Door de nano-SIM kan ik het ook niet meer op een ander toestel proberen, om de iPhone uit te sluiten...