Ibench tool - WebBrowser Support

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
Plaats reactie
boswachter
Starter Plus
Starter Plus

Proficiat voor jullie werk.

Ik heb wel een vraagje: kan het ook voor andere adsl providers?

mvg
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

boswachter:

Dit speedtest aanwezig in dit programma is bruikbaar voor alle internet gebruikers. De Skynetmeter is enkel bruikbaar voor Skynetklanten.

Sorry, wij zijn de Skynet-user-base eh, dit is steeds anders voor andere ISP's: Planet, Wanadoo... maybe dat dat nog komt ...

De speedtest is wel volledg bruikbaar voor alle andere adslers.... zelfs telenetters.
Laatst gewijzigd door The Oddity 05 jan 2003, 20:27, in totaal 2 gewijzigd.
I love it when a plan comes together!
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

voorlopig werkt onze software alleen voor skynet maar ik zie dat gij het over de speedtest hebt ik denkt dat dit wel werkt bij alle adsl providers ben er nie zeker van ma denkt het wel
Registered Linux user #286313
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Speed test werkt perfect op andere adsl providers.
Telenet werkt denk ik niet (maar daar zal ik eens werk van maken voor een volgende versie).

Ik zou wel een versie van de volume checker willen maken voor andere providers, maar aangezien ik geen toegang heb tot zo'n account van een andere provider is het testen en maken zo goed als onmogelijk.

In ieder geval, dit is het lijstje van dingen die in de volgende versie zullen veranderen:
- Telenet support (speed test)
- mooie grafische weergave van volume gegevens
- mogelijkheid je downloadgeschiedenis bij te houden en eventueel grafisch weer te geven
- voorspelling van je volume op het einde van de maand
- ... (en nog wat dingen die ik vergeet of die nog zullen aangedragen worden)

:)
NuKeM
ice
Starter
Starter

Ik heb onder een ander item al eens een probleem gesteld ivm cuteftp di niet wekt.

Wel ik krijg met die iBench net het zelfde probleem: 10061: connection refused. kan ik dit op een of andere manier oplossen?!?
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Zie topic on ftp.

Ofwel een firewall ofwel zijn je netwerk settings totaal niet goed. Kstel voor dat je dit daar verder post, dit ligt niet aan ons tooltje, wel aan een lokale misconfiguratie, waar we je wel mee willen helpen.
frankvdb

Ik had graag een programma geschreven dat automatisch inlogt op een website, net zoals de browser bij de e-care site doet, maar ik ken niets van Delphi. Gaat dit ook met visual basic?

De website waar ik op wil inloggen is http://bb.phlimburg.be

Alvast bedankt

[email protected]
The Oddity
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

frank, voor Blackboard heb ge niet een delphi alter webbrowser nodig zenne, er bestaat een plugin op internet "Roboform" voor Internet explorer. Je moet daarbij eenmalig je login en pwd ingeven en vervolgens kan je die plugin instellen dat hij auto-inlogt. Qua veiligeheid durf ik wel niks garanderen.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Dit gaat zeker ook met visual basic. Ik weet niet of VB ook met componenten en dergelijke werkt, maar er zullen er in ieder geval bestaan indien het er niet standaard inzit (zou mij verbazen).
Je moet maar eens zoeken achter http get en post in de help van VB.
NuKeM
Erik
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 18 keer

well

Visual basic ja dat gaat zeker maar visual basic leert je slechte programmeer gewoontes maar kijk ik heb een tijdje met visual basic gewerkt ik had dus een probleem en op aanraden van een vriend heb ik de trial versie van delphi gedownload.Of visual basic met komponenten kan werken ik heb geen idee .Delphi kan dit wel in Delphi kan je uw eigen VCL component schrijven of komponenten downloaden en die in de delphi ide installeren maar om uw vraag te beantwoorden of dit met visual basic mogelijk is dan is het antwoord ja :mrgreen:

het is enkel mogelijk met de "enterprise" of de "pro" versie van visual basic in de standard versie is het webbrowser bedienings element weggelaten .......
Registered Linux user #286313
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Contacteer:

Inderdaad, persoonlijk raad ik ook iedereen aan om van VB af te stappen .. maar kom :)
NuKeM
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”