Pagina 1 van 1

opzeg edpnet

Geplaatst: 02 okt 2012, 10:13
door ecoracer
ik blij dat ik naar dommel cityline kan, gaat edpnet nog een extra maand aanrekenen, dat is dan hun manier om afscheid te nemen van trouwe klanten, verder een tevreden edpnet klant
Modbreak:
Dommel logo verwijderd
Afbeelding

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 02 okt 2012, 10:31
door krisken
Wanneer en hoe heb je opgezegd?
En waarom moet het dommel logo geplaatst worden bij elke post?

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 02 okt 2012, 18:28
door Waterboy
Ik heb gisteren op 1 oktober opgezegd,vandaag email gekregen dat mijn abonnement op 18 november stopgezet gaat worden ,dus de volgende facturatieperiode.
Dacht dat dit vanaf opzegdatum + 1 maand was,dus verkeerd gedacht. :?

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 02 okt 2012, 18:52
door TiTanium
Ze doen dit misschien om administratieve rompslomp te vermijden. Ik dacht dat je bij EDP altijd 1 maand op voorhand betaalde.

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 04 okt 2012, 11:36
door Loeri
Ja zal hier sebiet ook gedaan zijn na 10 jaar met edpnet, momenteel geen internet door outage in oost, west vl..

Niet dat de andere providers veel beter zijn, maar de snelheid is gwn te traag voor 5 pers.

Verstuurd van mijn MEDION LIFE P4310 met Tapatalk

Re: opzeg edpnet

Geplaatst: 04 okt 2012, 11:45
door raf1
9.2 De overeenkomst kan na het verstrijken van de minimum contractduur door alle schriftelijke middelen beƫindigd worden op het moment gekozen door de klant/abonnee.
bron: http://www.edpnet.be/nl_be/EDPnet-BE/Al ... oorwaarden

Geen opzegtermijn, alleen de minimumduur van zes maanden.
Je had dus moeten mailen: "Zet m'n abonnement onmiddellijk stop, liefst vandaag nog dan morgen."