Pagina 1 van 1
helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 20:27
door didi79
... eer de helpdesk een via my edpnet aangemaakt ticket onder ogen krijgt ?
Op 16/9 heb ik een ticketje gemaakt, tot op vandaag nog geen enkele reactie ontvangen. Bij eerdere tickets had ik ook al dat gevoel, toen kwam er pas schot in de zaak na telefoontje of support-chat.
Edpnet, iets doet mij vermoeden dat dergelijke tickets niet in de juiste queue terechtkomen... Moet beter kunnen, toch ?!
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 21:32
door krisken
Best eens bellen en hun dat melden dan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 21:33
door dragonflo
Ik heb hetzelfde probleem. Ik krijg geen antwoord op mijn mail. Ik heb al proberen bellen, maar het duurt te lang voor ze opnemen. :s Toch geen tweede dommel?
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 21:48
door krisken
Raar, als ik ze bel antwoorden ze direct. En edpnet kan je langs geen kanten vergelijken met dommel hoor
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 22:40
door didi79
Ja, bellen of chat en je bent direct geholpen. Maar wat is het nut dan van een ticket te kunnen openen via my edpnet ?
Ik heb met opzet nog niet gebeld, want wou mijn vermoeden bevestigd zien.
Dit hier is bedoeld als tip aan edpnet dat er iets scheelt met hun systeem.
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 22:43
door krisken
Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 23:03
door TiTanium
Ik gebruikte het ticketsysteem vroeger voor niet dringende zaken, al kreeg ik altijd vrij snel een antwoord.
krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
Ik vind dit wel kunnen, als er dan meer personen moesten zijn die dat ondervinden kan dit gebruikt worden als feedback voor edpnet. Feedback kan soms negatief zijn. Dan is het aan de ISP om te zien waar het misgaat.
dragonflo schreef:Ik heb al proberen bellen, maar het duurt te lang voor ze opnemen. :s Toch geen tweede dommel?
Een 2é dommel zie ik ze ook niet worden. Maar bij zeer drukke momenten heb ik het ook voorgehad dat ik even aan de lijn moest hangen. Maar dat is niet alleen bij EDP
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik heb de service van EDP altijd goed tot zeer goed gevonden, in de toekomst ga ik er terug naar
EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je
altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 23:06
door philippe_d
krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
EDPNet leest het EDPNet Forum mee.
Wees er maar zeker van dat iedere tip die hier gepost wordt, door Jachim gelezen wordt!
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 01 okt 2012, 23:08
door krisken
Joachim kan dit meelezen maar dan heb je een SPOF! Hoe meer personen, hoe beter. En dat ga je bereiken door te bellen, te chatten etc en niet hopen dat men dit leest (ook al is de kans vrij groot)
Ik kan zeggen dat ik binnen de 12u antwoord krijg via tickets...maar dat is wel met een pro abonnement
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 02 okt 2012, 09:34
door didi79
philippe_d schreef:krisken schreef:Die tip beter melden aan edpnet zelf hé dan ipv dat op een forum te zetten
EDPNet leest het EDPNet Forum mee.
Wees er maar zeker van dat iedere tip die hier gepost wordt, door Jachim gelezen wordt!
Net daarom dat ik het hier zet.
Ik weet ook zeker dat mijn tickets behandeld gaan worden op het moment dat deze post gelezen wordt door edpnet.
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 02 okt 2012, 12:49
door didi79
Er zit blijkbaar geen duidelijke lijn in: een ander ticket, gisteren aangemaakt, werd vandaag al opgepikt...
Re: helpdesk: hoe lang duurt het ...
Geplaatst: 02 okt 2012, 17:59
door dragonflo
TiTanium schreef:
Een 2é dommel zie ik ze ook niet worden. Maar bij zeer drukke momenten heb ik het ook voorgehad dat ik even aan de lijn moest hangen. Maar dat is niet alleen bij EDP
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik heb de service van EDP altijd goed tot zeer goed gevonden, in de toekomst ga ik er terug naar
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik heb ook niet direct te klagen over hun diensten, alleen ben ik het niet gewoon dat ze niet antwoorden. We hebben ze daarjuist aan de lijn gekregen na meer dan 10 minuten wachten. Het probleem uitgelegd en toen zei de persoon aan de lijn dat we daarvoor moeten mailen of een brief sturen tsja.
Op mijn mail over een ander onderwerp heb ik nog steeds geen antwoord gekregen en daar voor bellen zal niet direct helpen vermoed ik.
TiTanium schreef:
EDIT:
Wat ik zeer goed vind bij EDP is dat je altijd u tickets kan opvragen. Ook ben je er geen klant meer.
Ik kan zelf samenvatting lezen, van telefoongesprekken met hun.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)