Pagina 1 van 1
Voicemail
Geplaatst: 03 sep 2012, 17:39
door tommekentom
Is het mogelijk om bij een tempo kaart (internet on mobile) de voicemail te verlengen naar 30 seconden of de voicemail volledig uit te zetten?
Wanneer ik 10 oproepen ontvang, ben ik 9x te laat om op te nemen.
Re: Voicemail
Geplaatst: 03 sep 2012, 17:55
door proximusboyke
nee is niet mogelijk
bij mijn weten is base de enige waar het kan bij prepaid.
vroeger toch
Re: Voicemail
Geplaatst: 03 sep 2012, 18:07
door MarkDM
Bij Proximus kan het ook, vroeger toch. Ik spreek van enkele jaren geleden (nu heb ik er een abonnement).
Bij Mobistar kan het zeker niet met pre-paid. Ik ben er nog om die reden weggelopen.
Voicemail
Geplaatst: 03 sep 2012, 22:10
door tommekentom
Maar van BASE vind ik dan weer hun netwerk minder... Maarja nu erger ik me er ook wel heel vaak aan aan de voicemail. Bij Pay&Go kan je niet verlengen had ik begrepen, maar hoe zit het daar met volledig uitschakelen ?
Sent from my iPad using Tapatalk HD!
Re: Voicemail
Geplaatst: 04 sep 2012, 09:58
door LPS
Bij Pay&Go kan je de voicemail via de klantendienst (6000) laten uitschakelen.
Je hoeft dit echt niet 3x te vragen in verschillende topics, waarvan 2x zelfs het volledige antwoord nagenoeg hetzelfde is...
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 30#p449830
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 28#p449828
http://userbase.be/forum/viewtopic.php? ... 23#p449823
Re: Voicemail
Geplaatst: 04 sep 2012, 10:05
door meon
Zoals LPS aangeeft zijn er al genoeg topics over dit onderwerp, ik zet hier een slotje op!
Dit topic is denk ik nog nuttiger:
http://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=77&t=27042