Pagina 1 van 1

Bedrijfsabonnement

Geplaatst: 19 aug 2012, 03:35
door tommekentom
Hoi,

Mijn man had vroeger een eigen bedrijf (in bijberoep, éénmanszaak), maar dezevwerd ondertussen opgedoekt. Als gsmabonnement op naam van de zaak had hij 2x Dolfijn 15 + Internet Everywhere.

Kan het stopzetten van de activiteit eenreden zijn om het contract kostenloos te beÏndigen, aangezien Mobistar hem nog steeds met BTWnummer factureert, of moet hij afwachten tot 1 oktober?

Sent from my iPad using Tapatalk HD!

Re: Bedrijfsabonnement

Geplaatst: 20 aug 2012, 08:20
door meon
Als een van beide partijen ophoudt met te bestaan wordt het contract automatisch (nuja) ontbonden. Maar dat zal gezien worden als eenzijdige verbreking van het contract vermoed ik en zijn dus de bepalingen uit de algemene voorwaarden wat betreft boeteclausules van kracht.

Nu is Dolfijn, afhankelijk van je keuze, wel een abonnement zonder contractduur, dus mogelijk dat je deze wel degelijk op elk moment kan opzeggen?

Re: Bedrijfsabonnement

Geplaatst: 20 aug 2012, 09:21
door tommekentom
meon schreef:Als een van beide partijen ophoudt met te bestaan wordt het contract automatisch (nuja) ontbonden. Maar dat zal gezien worden als eenzijdige verbreking van het contract vermoed ik en zijn dus de bepalingen uit de algemene voorwaarden wat betreft boeteclausules van kracht.

Nu is Dolfijn, afhankelijk van je keuze, wel een abonnement zonder contractduur, dus mogelijk dat je deze wel degelijk op elk moment kan opzeggen?
Nope, was vroeger een my15 die is verandert geweest naar dolfijn

Re: Bedrijfsabonnement

Geplaatst: 20 aug 2012, 09:21
door MobistarWebcare
tommekentom schreef:Hoi,

Mijn man had vroeger een eigen bedrijf (in bijberoep, éénmanszaak), maar dezevwerd ondertussen opgedoekt. Als gsmabonnement op naam van de zaak had hij 2x Dolfijn 15 + Internet Everywhere.

Kan het stopzetten van de activiteit eenreden zijn om het contract kostenloos te beÏndigen, aangezien Mobistar hem nog steeds met BTWnummer factureert, of moet hij afwachten tot 1 oktober?

Sent from my iPad using Tapatalk HD!

Hallo Tom,

Voor een correct en gepersonaliseerd antwoord op basis van jou contract, kan je best contact contact opnemen met onze klantendienst op het gratis nummer 5000 of met ons (Webcare Team) via Facebook of Twitter.

Groeten,