Proximus > BASE
Geplaatst: 17 jul 2012, 19:54
Ik heb vandaag een nummer naar BASE laten overzetten, ik kom van Proximus.
Ik had een een automatische herlaardbeurt bij Proximus. Contract van 24 maanden was ten einde.
Verkoper (Allo Telecom) zei dat gsmnr+simnr voldoende was voor overdracht. Ik heb ook een klantennr bij Proximus maar dat was niet nodig zei hij.
Ik heb dit laten doen vandaag in de namiddag 15/16h maar ben nog steeds Proximus. Zou het klantennr dan toch nodig geweest zijn? Eigenlijk is dit ook een tariefplan met factuur van Proximus ..
Ik had een een automatische herlaardbeurt bij Proximus. Contract van 24 maanden was ten einde.
Verkoper (Allo Telecom) zei dat gsmnr+simnr voldoende was voor overdracht. Ik heb ook een klantennr bij Proximus maar dat was niet nodig zei hij.
Ik heb dit laten doen vandaag in de namiddag 15/16h maar ben nog steeds Proximus. Zou het klantennr dan toch nodig geweest zijn? Eigenlijk is dit ook een tariefplan met factuur van Proximus ..