Pagina 1 van 1

Proximus > BASE

Geplaatst: 17 jul 2012, 19:54
door Berd
Ik heb vandaag een nummer naar BASE laten overzetten, ik kom van Proximus.

Ik had een een automatische herlaardbeurt bij Proximus. Contract van 24 maanden was ten einde.
Verkoper (Allo Telecom) zei dat gsmnr+simnr voldoende was voor overdracht. Ik heb ook een klantennr bij Proximus maar dat was niet nodig zei hij.

Ik heb dit laten doen vandaag in de namiddag 15/16h maar ben nog steeds Proximus. Zou het klantennr dan toch nodig geweest zijn? Eigenlijk is dit ook een tariefplan met factuur van Proximus ..

Re: Proximus > BASE

Geplaatst: 17 jul 2012, 21:21
door Jordy1990
Het duurt altijd wel even voordat de nummeroverdracht aanvaard wordt. Je hebt dit ook pas op het einde van de werkdag aangevraagd.. Je kan niet verwachten dat dit op 3.uur al in orde is...

Proximus > BASE

Geplaatst: 17 jul 2012, 22:59
door Berd
Laatste keer dat ik een nr liet overzetten naar Base kwam ik de shop uit en was de ontvangst al weg. Dit was ook in de namiddag.

Re: Proximus > BASE

Geplaatst: 18 jul 2012, 00:08
door Ken
Voor particuliere klanten kan dit sneller gaan dan voor bedrijven...

Re: Proximus > BASE

Geplaatst: 18 jul 2012, 08:29
door proximusboyke
De wachtijd ligt altijd tussen 5 minuten en 72 uur
Ik doe veel testen met overzettingen en er zit daar een groot verschil op.
Een basewinkel van base zelf is altijd het vlugst en veel sneller dan een allo telecomwinkel.