Verhuis = 30 EURO!!
Geplaatst: 03 jul 2012, 12:40
Kan iemand mij uitleggen waarom een simpele verhuizing bij Belgacom 30 euro kost?
Ik zal op korte tijd 2x verhuisd zijn. De grootste fout die ik gemaakt heb, is dat ik Belgacom-klant geworden ben.
Na een avontuur waarbij er in maart 3 bbox'n naar mij opgestuurd zijn en er geen enkele aangekomen is (ben er uiteindelijk zelf een mogen gaan afhalen) en een huidige downloadsnelheid waarbij een oude inbelmodem fiber lijkt, lappen ze me dit weer...
Omdat ik dus van adres verander, mag ik 30 euro neertellen. Was ik klant geweest bij Telenet of Dommel, dan koste mij dit niets.
De gratis-opzeg-binnen-het-eerste-jaar cadeautje (of verplichting van de overheid uit, dus) is alleen voor nieuwe klanten of voor zij die al langer dan een jaar een contract hebben (want die mogen sowieso opzeggen)... Ook dit zou bij Telenet gratis geweest zijn...
Bij de klantendienst geraken ze niet verder dan "ja, maar dat moet wel in het systeem aangepast worden, meneer..." én "we moeten wel een technieker naar de kast sturen, meneer". Dat Telenet dat ook moet doen én dat de huidige bewoners al Belgacom hebben en dat er dus niets aangepast moet worden, dat is te moeilijk om te begrijpen.
Is er op dit moment geen enkele mogelijkheid voor mij om ofwel onder die 30 euro uit te geraken ofwel om onder mijn contract uit te geraken?? Hoe dan ook, ik ben zo snel als mogelijk klant af; daar bij Belgacom!
Jeroen
Ik zal op korte tijd 2x verhuisd zijn. De grootste fout die ik gemaakt heb, is dat ik Belgacom-klant geworden ben.
Na een avontuur waarbij er in maart 3 bbox'n naar mij opgestuurd zijn en er geen enkele aangekomen is (ben er uiteindelijk zelf een mogen gaan afhalen) en een huidige downloadsnelheid waarbij een oude inbelmodem fiber lijkt, lappen ze me dit weer...
Omdat ik dus van adres verander, mag ik 30 euro neertellen. Was ik klant geweest bij Telenet of Dommel, dan koste mij dit niets.
De gratis-opzeg-binnen-het-eerste-jaar cadeautje (of verplichting van de overheid uit, dus) is alleen voor nieuwe klanten of voor zij die al langer dan een jaar een contract hebben (want die mogen sowieso opzeggen)... Ook dit zou bij Telenet gratis geweest zijn...
Bij de klantendienst geraken ze niet verder dan "ja, maar dat moet wel in het systeem aangepast worden, meneer..." én "we moeten wel een technieker naar de kast sturen, meneer". Dat Telenet dat ook moet doen én dat de huidige bewoners al Belgacom hebben en dat er dus niets aangepast moet worden, dat is te moeilijk om te begrijpen.
Is er op dit moment geen enkele mogelijkheid voor mij om ofwel onder die 30 euro uit te geraken ofwel om onder mijn contract uit te geraken?? Hoe dan ook, ik ben zo snel als mogelijk klant af; daar bij Belgacom!
Jeroen