'Geheugenverlies'
Geplaatst: 06 jun 2012, 17:05
Mobile Vikings gebruiker (ik dus) is het wachtwoord (pincode) van voicemail vergeten, dus wordt automatisch geblokkeerd na 3de poging, stem zegt, om de deblokkeren gelieve naar de klantendienst te bellen (base) op 1999.
MV: Na een paar menu's doorlopen te hebben en 5 minuten wachttijd.
Base medewerker: Ik verbind u door met een andere persoon
MV: Oke geen probleem, dat zijn we toch al gewoon van Telenet en andere bedrijven...
Base medewerker: (na mijn uitleg te doen over mijn vergeten pincode) : Mijnheer, u weet toch wel dat u bij BASE bent, (al roepend) en NIET bij Mobile Vikings? U bent helemaal verkeerd, u heeft er zelf voor gekozen om over te stappen naar MV en nu belt u ons? U bent niet slim?
MV: Ik leg uit dat de stem op de voicemail me zei Base te contacteren
Base medewerker: U bent bij de concurrentie en u vraagt mij om u problemen op te lossen?
MV: Mobile vikings gebruikt toch het netwerk van BASE en de voicemail etc. ?!
Base medewerker: U mag ons daarvoor niet bellen (agressieve toon)
MV: Kan ik uw naam een krijgen mijnheer, ik vind dat u niet normaal reageert.
Base medewerker: Ik heb deze in het begin gezegd, u heeft echt geheugenverlies !!!!
(Hangt de telefoon op)
na een paar minuten bekomen van de shock bel ik het 078 nummer van Mobile vikings
Na 10 seconden DIRECT iemand aan de lijn, geen menu's die ervoor gaat zorgen dat ik binnen een paar uur nieuw paswoord heb, heel beleefd en zonder problemen.
Amai :o
MV: Na een paar menu's doorlopen te hebben en 5 minuten wachttijd.
Base medewerker: Ik verbind u door met een andere persoon
MV: Oke geen probleem, dat zijn we toch al gewoon van Telenet en andere bedrijven...
Base medewerker: (na mijn uitleg te doen over mijn vergeten pincode) : Mijnheer, u weet toch wel dat u bij BASE bent, (al roepend) en NIET bij Mobile Vikings? U bent helemaal verkeerd, u heeft er zelf voor gekozen om over te stappen naar MV en nu belt u ons? U bent niet slim?
MV: Ik leg uit dat de stem op de voicemail me zei Base te contacteren
Base medewerker: U bent bij de concurrentie en u vraagt mij om u problemen op te lossen?
MV: Mobile vikings gebruikt toch het netwerk van BASE en de voicemail etc. ?!
Base medewerker: U mag ons daarvoor niet bellen (agressieve toon)
MV: Kan ik uw naam een krijgen mijnheer, ik vind dat u niet normaal reageert.
Base medewerker: Ik heb deze in het begin gezegd, u heeft echt geheugenverlies !!!!
(Hangt de telefoon op)
na een paar minuten bekomen van de shock bel ik het 078 nummer van Mobile vikings
Na 10 seconden DIRECT iemand aan de lijn, geen menu's die ervoor gaat zorgen dat ik binnen een paar uur nieuw paswoord heb, heel beleefd en zonder problemen.
Amai :o