Mobile Vikings gebruiker (ik dus) is het wachtwoord (pincode) van voicemail vergeten, dus wordt automatisch geblokkeerd na 3de poging, stem zegt, om de deblokkeren gelieve naar de klantendienst te bellen (base) op 1999.
MV: Na een paar menu's doorlopen te hebben en 5 minuten wachttijd.
Base medewerker: Ik verbind u door met een andere persoon
MV: Oke geen probleem, dat zijn we toch al gewoon van Telenet en andere bedrijven...
Base medewerker: (na mijn uitleg te doen over mijn vergeten pincode) : Mijnheer, u weet toch wel dat u bij BASE bent, (al roepend) en NIET bij Mobile Vikings? U bent helemaal verkeerd, u heeft er zelf voor gekozen om over te stappen naar MV en nu belt u ons? U bent niet slim?
MV: Ik leg uit dat de stem op de voicemail me zei Base te contacteren
Base medewerker: U bent bij de concurrentie en u vraagt mij om u problemen op te lossen?
MV: Mobile vikings gebruikt toch het netwerk van BASE en de voicemail etc. ?!
Base medewerker: U mag ons daarvoor niet bellen (agressieve toon)
MV: Kan ik uw naam een krijgen mijnheer, ik vind dat u niet normaal reageert.
Base medewerker: Ik heb deze in het begin gezegd, u heeft echt geheugenverlies !!!!
(Hangt de telefoon op)
na een paar minuten bekomen van de shock bel ik het 078 nummer van Mobile vikings
Na 10 seconden DIRECT iemand aan de lijn, geen menu's die ervoor gaat zorgen dat ik binnen een paar uur nieuw paswoord heb, heel beleefd en zonder problemen.
Amai :o
'Geheugenverlies'
-
- Premium Member
- Berichten: 695
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
- Bedankt: 31 keer
- Contacteer:
Heb je heb het verhaal over base gedaan? Het zou me niet verwonderen dat het een vergissing van hen is dat je de opdracht gekregen hebt naar base te bellen. Eén of andere instelling in hun voicemailsysteem ofzo.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
jezus...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 1626
- Lid geworden op: 26 okt 2005, 23:19
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
tis zo dat er iets mis is met het voicemal systeem.
Maar tis toch ook zo de base medewerker vriendelijk had kunnen blijven en dit gewoon uitleggen.
Base verdient toch genoeg aan Mobile Vikings klanten.
Maar tis toch ook zo de base medewerker vriendelijk had kunnen blijven en dit gewoon uitleggen.
Base verdient toch genoeg aan Mobile Vikings klanten.
-
- Pro Member
- Berichten: 401
- Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
- Twitter: tendonsie
- Locatie: Wervik, België
- Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
- Bedankt: 40 keer
- Contacteer:
Haha Das nen goeie xD
Mijn websitesoverzicht & hardware: Tendonsie.com <-> Tendonsie Services Comm. V. (Nieuwe Site) <-> WorldofMinecraft
-
- Elite Poster
- Berichten: 2759
- Lid geworden op: 18 dec 2004, 14:33
- Locatie: 053 Aalst
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
Toen onze oude BelgacomTV decoder deze wereld verliet, heb ik ook eerst een uur met een Belgacom medewerkster aan de lijn gehangen vooraleer die doorhad dat je daarvoor toch via Scarlet moet bellen ondanks de grote sticker bovenop de decoder: "Bij technisch probleem, bel naar Belgacom". Gelukkig hebben ze bij Belgacom medewerksters die zwoel 'nog eventjes geduld' kunnen zeggen ipv mensen uit te kafferen