Pagina 1 van 1

Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 03 jun 2012, 12:54
door Berd
Ik heb een simkaart met auto reload van Pay&Go waarvan het contract bijna afloopt.

Als dit contract afgelopen is, kan ik dan gewoon naar de Proximus klantendienst bellen voor deze nummer te laten overzetten op Generation Connect?

En kan ik mijn belwaarde behouden die op de kaart staat?

Re: Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 03 jun 2012, 14:12
door LPS
Ik heb mijn belwaarde vanuit pay en go in ieder geval behouden :')

Re: Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 04 jun 2012, 10:00
door Proximus
Beste Berd,

Indien u na afloop van uw contract contact opneeemt met onze klantendienst kan een collega uw tariefplan aanpassen. Indien u nog belkrediet over heeft zal u dit krediet ook blijven behouden.

Met vriendelijke groeten,
eva

Re: Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 04 jun 2012, 10:43
door ubremoved_539
M'n vriendin zit ook nog met een Pay & Go en als ik de website bekijk kost haar dit 27ct/min... daar waar een GC slechts 25 ct/min is, en het voordeel dat je ook nog internet hebt.

Wat is dus eigenlijk nog de zin van een Pay & Go... je belwaarde bij een GC blijft toch ook onbeperkt (bedoel langer dan een maand) behouden of niet ?

Re: Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 04 jun 2012, 12:46
door wied
mijn Pay&Go Zen, met autom. herlading, geeft als bonus gratis belminuten naar vaste lijnen. Waarna ik het betaalde belkrediet gebruik om data te kopen (Pay&Surf). Twee vliegen in één klap dus...

Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 05 jun 2012, 20:19
door Berd
Niet gelukt via de klantendienst ...
Daar zeggen ze dat ik eerst een aangetekende brief moest sturen voordat ze het konden veranderen.
Mijn contract is afgelopen.
Wat nu?

Re: Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 05 jun 2012, 20:47
door driesve
Dat hebben ze mij ook verteld, bij wijziging van autoreload naar gewone pay&go. Ik had toen geen zin om €5,90(*) daarvoor te betalen.

Bij mij was gelukkig een belgacomwinkel achter de hoek. Gewoon een Belgacomwinkel binnen gestapt, en daar een formulier getekend en het was in orde, na enkele uren.

Al vind ik het vreemd vinden dat in deze tijd van elektronisch bestelling, etc; dit nog altijd niet elektronisch mogelijk is. Uw contract is toch verlopen? Of is dit een manier om de drempel te verhogen?

Misschien is het ondertussen al veranderd, ik spreek over een tijdje geleden.

(*) Prijs aangetekende zending (op dat moment)

Re: Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 06 jun 2012, 11:12
door tommekentom
Kan je niet onder contract overstappen naar een Generation Connect? Dit is toch gewoon een tariefwijziging maar je blijft Pay and Go, of zie ik iets over het hoofd?

Re: Pay&Go autoreload > Pay&Go Generation Connect

Geplaatst: 06 jun 2012, 14:18
door xenne
je kan ten alle tijde beslissing van te stoppen met herladen bij Generation Connect. bij een autoreload contract zijn ze zeker van uw inkomende gedurende looptijd van het contract, dus je kan zomaar niet overstappen als je nog vasthangt aan dat contract